Reuzenpanda's krijgen jongen hier zie je Mei samen met de 2 jongen in het binnenverblijf
er zijn 2 reuzenpanda's geboren in Vinkenberg City Zoo het gaat over twee mannetjes de dieren hebben nog geen namen de chinese dierentuin wist al dat het vrouwtje in verwachting was van een jong en heeft ons dat ook doorgegeven voor we de dieren kregen\ het was dan ook spannend of ze niet al zou bevallen in quarantaine, of zelfs tijdens de reis! gelukkig is alles goed gegaan
Gorilla nieuws
aangevraagd door carnotaurus
het belangrijkste nieuws over onze Gorilla's is dat onze puber Mima naar achter de schermen is verhuisd dit omdat hij binnenkort naar Duitsland zal vertrekken en er is een gorillajong geboren het jong maakt het goed samen met de moeder, en de zilverruggorilla zorgt goed voor het gezin
Wasbeer verblijf
aangevraagd door Wertyum
hier zie het verblijf, welke helemaal is aangepast aan de wasberen, maar...
het Wasberen verblijf is gebouwd er zitten al dieren in het verblijf, maar dit zijn geen wasberen de onderhandelingen hierover zijn nog aan de hand het koppeltje zal waarschijnlijk over 2 weken hier zijn de dieren die er nu in zitten zijn 2 Zuid-Amerikaanse Bushdogs deze zouden naar Vinkenberg City Zoo gaan, maar hun verblijf is nog niet af
Nieuwe verblijven
er zijn een paar nieuwe verblijven gebouwd in de dierentuin de eerste gaan we nu naar toe
bij de ingang sla je meteen rechtsaf je gaat dan richting het themagebied Afrika en de quarantaine verblijven daarvoor hebben we nog dit tropisch ingerichte verblijf, waar een drietal Braziliaanse stekelvarkens inzitten
verder is er nog een duo-verblijf (?) gebouwd achter de Gorilla's het verblijf is moerasachtig ingericht en we denken dat het een Afrikaans verblijf zal zijn de dierentuin wil er nog niks over kwijt
de dieren zijn nog niet gearriveerd, en het is ook nog niet te bezoeken door het publiek en de pers
ook word er iets groots gebouwd naast de vissende katten en de beermakaken hier wil de dierentuin ook nog niks over kwijt
dat was de update weer voor vandaag laat vooral weten wat je er van vind, en blijf aanvragen!
Dier: Waarom:
en dan zullen we het behandelen, zo snel mogelijk! groetjes van mij
@ Mark_23, bedankt voor je reactie! @ jeffrey, ja inderdaad, maar er zijn niet zoveel plantenbakken beschikbaar, of kleine muurtjes waar ik ze achter kan zetten maar ik dacht, dan voelen de dieren zich wat meer op hun gemak in iedergeval bedankt voor de reactie! ik heb niet zoveel ruimte meer voor verblijven, of ik moet het okapi verblijf en het quarantaine gebouw slopen, wat ik misschien wel ga doen anders heb ik nog plek voor 2 kleine verblijven en misschien nog een kleine voliere ofzo
Bericht veranderd door: ZooZa - Donderdag, 07 Aug 2014, 18:34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Zou eigenlijk wel leuk zijn als er een hack kwam waarmee je de oppervlakte van de zoo kon uitbreiden. In ieder geval, al je verblijven zijn mooi gemaakt met die huisjes. Misschien kan je de ondergrond in de binnenverblijven veranderen dan staan die planten wel mooi :P Wasberen verblijf ziet er goed uit, mooi afgewerkt. Bij de stekelvarkens had ik eigenlijk vogels verwacht gezien het dak en de vogelhuisjes in het verblijf xD Maar maakt niet uit is wel een grappige combinatie zo. Misschien nog een leuke vogelsoort erbij, uilen ofzo. Kunnen goed passen in een (kleine) voliere.
@ Wertyum, haha ja goed idee, maar geen uilen (i.v.m. het carnivorische gedrag van de dieren ) ik had bedacht dat ze in de vogelhuisjes kunnen klimmen en 'wonen' , aangezien ze de hele dag klimen
en de ondergrond zal ik gaan veranderen, naar grond en zand
Added (19 Aug 2014, 07:27) --------------------------------------------- please blijf aanvragen, het maakt niet uit hoevaak je een aanvraag plaatst, als je iets bedenkt wil ik het maken! ik ben namelijk bang dat ik de zin om te blijven spelen verlies, nu ik ook net de Sims 3 gekocht heb dus blijven aanvragen! dankjulliewel alvast
ik heb dus de zoo verwijderd en ga opnieuw weer bouwen alle verblijven komen terug, sommige kleiner en sommige groter ik zit nu op een grotere map, dus ik ga ook je olifantenverzoek doen, JowJonas! meer verzoeken zijn welkom! ook komt er binnenkort een plattegrond! voor nu eerst even een kleine teaser
de kleine panda's voelen zich super in hun gerenoveerde verblijf!
binnenkort meer foto's
Bericht veranderd door: ZooZa - Zondag, 24 Aug 2014, 11:54