Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

• Page 1 of 1
  • 1
World Zoo || versie 2.0
ChrissievdP
Datum: Vrijdag, 13 Nov 2015, 16:39 | Bericht # 1   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1

Verzorger

Een tijd geleden was ik bezig met een ZTAO-zoo genaamd World Zoo. Het doel was simpel: zoveel mogelijk diersoorten verzamelen en die een verblijf geven in een eigen biotoop, met zoveel mogelijk andere diersoorten als buren. Misschien kun je het je nog herinneren (zo niet: het showroomtopic in de ZTAO is nog te bekijken) dat er een groot aantal trekpleisters in de oude World Zoo waren, bijvoorbeeld 'Arctica: Empire of the Penguin', of het Aziatische Oerbos, of Taman Malay, het regenwoud voor o.a. Orang Oetangs, Zonberen en Tijgers. Een aantal van de attracties komen in een andere vorm terug in de nieuwe versie van World Zoo. Om te beginnen heb ik in deze update alleen het entree gebied en een preview voor de volgende keer.

De kassa's

Kaartcontrole

Aan de rechterkant van de MainStreet ligt een verhoogd terras, met uitzicht op het Flamingoverblijf

Flamingoverblijf

Van links naar rechts: Toiletten - Restaurant (nog in aanbouw, vandaar de bouwschotten) - Souvenirshop.

Dit waren de foto's van het entreegebied tot nu toe, in een later stadium komen er nog toevoegingen aan dit plein.

Nu even twee previews voor de volgende keer:

Verblijf gezien vanaf het Katungi Plein, de entree naar het Afrika Werelddeel.

Vanuit een grote strohut kijk je over het grootste verblijf van World Zoo: De Chiamaka Savannah

Het Werelddeel Afrika heeft een vaste route, genaamd de Chiamaka Safari. Onderweg kom je allerlei diersoorten tegen, van Giraffes tot leeuwen, van Nijlpaarden tot Krokodillen enz. enz.

Tot de volgende update!

[b]World Zoo Showroom
Bericht

Een tijd geleden was ik bezig met een ZTAO-zoo genaamd World Zoo. Het doel was simpel: zoveel mogelijk diersoorten verzamelen en die een verblijf geven in een eigen biotoop, met zoveel mogelijk andere diersoorten als buren. Misschien kun je het je nog herinneren (zo niet: het showroomtopic in de ZTAO is nog te bekijken) dat er een groot aantal trekpleisters in de oude World Zoo waren, bijvoorbeeld 'Arctica: Empire of the Penguin', of het Aziatische Oerbos, of Taman Malay, het regenwoud voor o.a. Orang Oetangs, Zonberen en Tijgers. Een aantal van de attracties komen in een andere vorm terug in de nieuwe versie van World Zoo. Om te beginnen heb ik in deze update alleen het entree gebied en een preview voor de volgende keer.

De kassa's

Kaartcontrole

Aan de rechterkant van de MainStreet ligt een verhoogd terras, met uitzicht op het Flamingoverblijf

Flamingoverblijf

Van links naar rechts: Toiletten - Restaurant (nog in aanbouw, vandaar de bouwschotten) - Souvenirshop.

Dit waren de foto's van het entreegebied tot nu toe, in een later stadium komen er nog toevoegingen aan dit plein.

Nu even twee previews voor de volgende keer:

Verblijf gezien vanaf het Katungi Plein, de entree naar het Afrika Werelddeel.

Vanuit een grote strohut kijk je over het grootste verblijf van World Zoo: De Chiamaka Savannah

Het Werelddeel Afrika heeft een vaste route, genaamd de Chiamaka Safari. Onderweg kom je allerlei diersoorten tegen, van Giraffes tot leeuwen, van Nijlpaarden tot Krokodillen enz. enz.

Tot de volgende update!

Bericht getypt door - ChrissievdP
Toegevoegd op 13 Nov 2015 om 16:39
ZooZa
Datum: Zaterdag, 14 Nov 2015, 17:11 | Bericht # 2   
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 1

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Curator

OOOHH Yeah jou ken ik nog hhahaha! Fantatische zoo, ik hoopte al dat je er nog mee verder zou gaan! kan niet wachten op de eerste updates, teasers zien er goed uit hoor!
(kleine vraag, waar kan je die prullenbak vinden?)

BerichtOOOHH Yeah jou ken ik nog hhahaha! Fantatische zoo, ik hoopte al dat je er nog mee verder zou gaan! kan niet wachten op de eerste updates, teasers zien er goed uit hoor!
(kleine vraag, waar kan je die prullenbak vinden?)

Bericht getypt door - ZooZa
Toegevoegd op 14 Nov 2015 om 17:11
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:

Hosted by uCoz