Datum: Woensdag, 09 Feb 2011, 10:46 | Bericht # 101
eagleeye
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 32 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
erg mooi, zoals meestal bij jou erg realistisch en erg mooi beplant. ook het binnenverblijf is erg mooi dus ik zou zeggen ga zo door en ik hen zin in de volgende update.
Datum: Vrijdag, 11 Feb 2011, 19:35 | Bericht # 106
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hmm om eerlijk te zijn vind ik het TOT NU TOE niet zo schokkend.. ik vind de combinatie van de rode dakpannen met het donkerbruin van sp2 een beetje vloeken en misschien is het n id om het verblijf van de neusberen een beetje aantrekkelijker te maken. Verder vind ik je beplanting wel goed gevarieerd.
Datum: Vrijdag, 11 Feb 2011, 22:23 | Bericht # 107
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Be-like-water, heel erg bedankt voor je commentaar hier heb ik wat aan, het enigste wat mist is dat je er bij zet wat het aantrekkelijker zou kunnen maken.
Datum: Zaterdag, 12 Feb 2011, 12:36 | Bericht # 108
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Hey, maak me niet jaloers. Dit is zo goed, dat ik begin te denken dat ik slecht bouw. De beplantiong is gewoon zo goed gedaan, echt prachtig. Echt gewoon goed, dit gaat op mijn lijstje van 'must-follow'.
Frank
PS: Je hebt PB.
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Zaterdag, 12 Feb 2011, 15:45 | Bericht # 110
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
haha, daar hebben we hem weer met zn prachtige zoo's, was bijna vergeten dat ik in plaats van forum's afzoeken naar mooie zoo's ik ze ook gewoon allemaal hier kan vinden dat laatste plaatje is echt heel mooi, ik vind die stijl hoe je aan de achterkant dat bos achtige oerwoud plaatst, met die steen er tussen, en eerst wat kleine plantjes, daar word ik echt ziek van hoe mooi jij dit doet!!
*diepe buiging!*
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!