ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
niet!!! dat ik dit nog mag meemaken, jij maakt een stokstaartjes verblijf! mijn lievelingsdiertjes! haha, ik zit nu toevallig een documentaire van BBc te kijken over stokstaartjes neej echt heel leuk gemaakt, ik vind de planten weer super neergezet en alles klopt weer en past in elkaar!! echt respect!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
wooh kijk eens aan, this is more like it echt super gedaan! De grote variatie in beplanting geeft samen met die verschillende hekken en rotsen een super sub-tropisch beeld. Het stokstaartjes hok steekt door de cactussen en scrub ondergrond een klein beetje af tegen de rest van de bepanting in de zoo maar het is wel apart (om scrub, gras, kustrotsen te combineren) en maakt juist een mooi geheel (remember?)
Ik zie al uit naar meer van deze geniale updates!
be-like-water
Bericht veranderd door: be-like-water - Zondag, 13 Feb 2011, 13:44
Datum: Maandag, 14 Feb 2011, 09:50 | Bericht # 116
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
(Ik vul toch niks aan, ik reageer niet, ach, weet je ook wat...)
GRUWELIJK!!! (<- in positieve vorm he) I love this! Het is gewoon helemaal te gek, ik heb ook altijd zo iets willen bouwen voor stokstaartje, maar dat is me eerlijk gezegd nooit gelukt. En daarom vind ik dit zo knap, echt geweldig. Ben eerlijk gezegd best benieuwd hoe je een tijgerverblijf zou bouwen
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Maandag, 14 Feb 2011, 09:52
Datum: Maandag, 14 Feb 2011, 21:51 | Bericht # 117
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Tigerkeeper het is eingelijk heel lolig ik zag een stukje land over dacht gewoon verblijfje bouwen en nu blijkt dat iedereen het super mooi vind. Dus eingelijk prongelijk.
Datum: Maandag, 14 Feb 2011, 22:33 | Bericht # 118
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dat is toch juist knap als je een "stukje over heb" en zo'n mooi verblijf kunt maken met de middelen die je heb, ik vind dat alleen nog maar knapper. Ik heb nog eens ernaar gekeken om enige kritiek puntjes te vinden maar (bijna) tevergeefs hahah. ik vind enkel de witte boomstam op de eerste foto niet zo passen , op de tweede foto kunnen de bezoekers een beetje moeilijk het verblijf zien en misschien is het leuk om in je volgende update de beplanting uit de oblivion packs van zeta designs te gebruiken.
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 19:05 | Bericht # 119
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Haha ik ga dit topic mischien een andre naam geven ( mijn humor XD)
Maar Be-like-water, die boomstam had ik ook wel kunnen plaatsen in het bruin maar ik vond hem zo goed en over die oblivion beplanting had ik al nagedacht maar dit is meer mijn soort beplanting en het maakt mij spel ook niet zo traag.
Added (15 Feb 2011, 20:03) --------------------------------------------- He mensen ik denk dat er deze week geen update meer komt van de zoo, mischien volgende week maar Inverband met andere dingen lukt het niet helemaal.
Added (16 Feb 2011, 19:05) --------------------------------------------- Toch nog een update snel.
Datum: Woensdag, 16 Feb 2011, 19:16 | Bericht # 120
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
tja, niet zo heel speciaal, dat kan ook niet blijven, het past wel goed bij de zoo, maar ik ben niet zo als altijd weggeblazen, maarja dta kan ook niet altijd!!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!