Datum: Zaterdag, 19 Feb 2011, 10:51 | Bericht # 121
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Casper ik snap je reactie wel, ik had toen ik dit bouwde niet zo heel veel inspiratie maar ik moest toch iets bouwen om thema gebied 1 af te maken dus dan maar vogels.
ik zal beloven dat een volgende update zeker beter zal zijn.
Added (16 Feb 2011, 21:01) --------------------------------------------- Tijger.
Added (19 Feb 2011, 10:51) --------------------------------------------- Grote update. Clouded leopard.
wow mooie update en dan nogwel mijn lievelingsdieren ( ik heb er nogal veel ) echt mooi ga zo door
Added (19 Feb 2011, 18:53) --------------------------------------------- alleen is de bamboe bij de giraffes nog groter dan de giraffe zelf daar moet je naar kijken
Datum: Zaterdag, 26 Feb 2011, 09:37 | Bericht # 124
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
tja, ik heb acht haat aan dino's, maar ik vind het verblijf echt weer prachtig!, je krijgt echt een dicht bebost oerwoud achtig sfeertje, zeker in het begin met die grote bomen in het gangpad, echt hartstikke mooi gedaan, maar wat voor saurus zit er in?
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Woensdag, 09 Maa 2011, 21:40 | Bericht # 126
caspar1995
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
woowowowowqow !!! sick!! nee echt heeeeel mooi!, die kale vlakte is echt practig, je zou eens een natuur serie met dinosaurussen moeten maken het pakte me meteen, en ik vond het gewoon echt te mooi om naar beneden te scrollen, echt heel erg respect!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Donderdag, 10 Maa 2011, 16:21 | Bericht # 130
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (beessie)
hoe kom je aan die prachtige dinosaurus??
Beessie, dat vraag je hier niet maar in waar kan ik de download vinden en waarom vindt je de dino zo mooi, mooie uitstraling of gewoon mooi gemaakt. En Dinojos geeft in principe al het antwoord dus even beter lezen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!