ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
neej, dit kan niet, dit is zo mooi, ik word echt gewoon jaloers, zo moooooiii!!! hoe je alles in elkaar zet is gewoon kippervel verwekkend voor mij, alles is zo met elkaar in evenwicht, echt niet normaal, die bomen, onderwater, de uitzichtpunten, de strandjes, echt zick gemaakt, dit is denk ik de mooiste dierentuin die ik tot nu toe van jou gezien heb!!
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Netjes gedaan. Maar wat ik wel merk de laatste paar maanden, is dat mensen te veel downloads over gaan naar mijn mening. Zonder downloads zou je zo dergelijk iets niet eens mooi krijgen. Maarja, je kunt dus wel goed met je downloads om gaan.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
@raymond, tuurlijk, het spel was ooit gemaakt voor mensen die het echt spelen voor het spel, mensen als ik ( en ik denk ook joshua) spelen het voor het Zoo Design, het spel boeit me niet zo veel, maar de design, dat is waar het me omgaat, zonder downloads kan je niet eens binnen verblijven maken, niet dingen door elkaar plaatsen, de tanksmuren zijn zo ''kinderlijk'' gemaakt, dat het gewoon eng onrealistiche word. allemaal dingen die wij ons niet meer kunnen voorstellen zonder downloads, als je in het begin mensen ziet die net beginnen zonder downloads is dat vaak gewoon oer lelijk, gewoon omdat de verblijfen leeg staan en de achtergrond ziet er niet uit, de enige die nog een beetje in de buurt komt is laraatje, maar zelfs die gebruikt downloads
zo , dat was mijn oude wijze mannen les voor vandaag
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 08:02 | Bericht # 136
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Bedankt voor de reactie's allemaal ik vind het leuk dat jullie het mooi vinden haha.
Jullie hebben geluk dit is V.1 van het park ik ben gister begonnen aan een nieuwe ingang voor de V.2 zoo hiervan.
@Casper ik ben het niet helemaal met je eens, ik heb zootycoon gekocht omdat ik het leuk vind om iets te doen met dieren ( dit is dan op de pc maar ja ) en k vind het leuk om te bouwen ( verblijven dus XD ) Die downloads zijn leuk maar het is ook leuk om zonder te spelen hoor ik heb op Tesara een zoo uitgebracht die zonder downloads is. Naja op de bioom redskin na maar als je alle downloads verwijderd dan is zt2 ook nog een super leuk spel, die downloads maken alleen dat er meer variatie is en je meer Thema gebieden kan bouwen. Oja over die binnen verblijven dat kan dus wel.
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 18:12 | Bericht # 137
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 27 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Oké om maar even met de zoo ZELF verder te gaan zoals hierboven (kuch kuch), ik vind dat je dierentuin een buitengewoon geniale stijl heeft! echt erg origineel en alles past goed bij elkaar. ik zou je nu in je volgende update wel een stapje verder zien gaan, waarbij ik vooral denk aan sp2 die fantastisch met deze zoo te combineren valt. maak een verhoogd plateau waarbij je vanaf de bovenkant op het verblijf met eventueel standjes IN het verblijf neerkijkt, terwijl je onder datzelfde plateau onder water naar de dieren kunt kijken (id gejat van zeeleeuwen verblijf blijdorp) ook is misschien een cafetaria OP/BOVEN het water misschien een leuk idee. (oh man ik krijg nu bijna zin om dit zelf tot uitvoering te brengen haha). dat waren de tips voor een volgende update om het NOG briljanter te maken.
be-like-water
p.s. ik steun de mening van casper
p.ss en ohja mag ik vragen wat dat 'grotere' huisje is tussen je parasollen op de strandjes?
Bericht veranderd door: be-like-water - Maandag, 14 Maa 2011, 18:18
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 18:39 | Bericht # 138
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Quote (caspar1995)
@raymond, tuurlijk, het spel was ooit gemaakt voor mensen die het echt spelen voor het spel, mensen als ik ( en ik denk ook joshua) spelen het voor het Zoo Design, het spel boeit me niet zo veel, maar de design, dat is waar het me omgaat,
Heel herkenbaar caspar. Heb ook gezegd in de Azië Hangout dat ik wordt gepest om Zoo Tycoon. Maar ik geef dus niks om het spel het is puu een middel om mijn park ontwerpen uit te werken.
@Joshua, Ik ben... ik ben, i-ik ben. DIT IS GEWOON GE-WEL-DIG!!! ik ben gewoon echt versteld. Dit is gewoon über prachtig, eerlijk gezegd maak je het me moeilijk om te zeggen wat, alles gewoon. Als het ZTSF een optie had om bij de showroom je topic kan volgen, dan was jij de eerste die ik zou volgen. ECHT SUPER GE-WEL-DIG!
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Datum: Maandag, 14 Maa 2011, 18:43 | Bericht # 139
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 100 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Super mooi gedaan, lekker groen. Hier wordt iedereen blij van. Enige wat ik wel vind is dat het park nu mooi is maar als je er als bezoeker komt zal al hetzelfde design misschien gaan vervelen?
Voor ZOOtopia foto's kun je naar; http://picasaweb.google.com/103777798467989928422/Zootopia1#
Datum: Dinsdag, 15 Maa 2011, 08:18 | Bericht # 140
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Bedankt mensen voor de reactie's, ik ben zelf ook erg trots op mijn park ik heb er hard aan gewerkt en ik hoop dat dit de moeite ook waard is voor het contest op ZTi.
@be-like-water over jou ideeën een deel had ik zelf ook al maar telkens als ik dat probeerde ging er weer iets fout daarom heb ik dat nu niet gebruikt, je mag mij nog wel uitleggen waarom ik Sp2 mag gebruiken als alles gewoon water dieren zijn ?
Oja dat kleine huisje heb jij ook als je die parasollen hebt die staat bij voetsel en water voorziningen.