Datum: Vrijdag, 11 Nov 2011, 20:26 | Bericht # 242
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Eey, weer super gedaan Joshua. Ik like je update's echt heel erg Misschien kun je in sommige verblijven iets meer reliëf doen. Niet in alle, want soms is het ook weer niet nodig.
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 00:10 | Bericht # 243
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Heel erg bedankt jongens! Ik waardeer de complimenten echt
Real_Thomas@ Ik ga ze niet showen, dit was eingelijk het einde, simpel weg omdat ik het niet meer leuk vind om in deze zoo te bouwen en het spel wordt vreselijk sloom. Dus het antwoord is nee, sorry.
Nielsguchelaar@ Heel erg bedankt voor je compliment! Maar zou je een keer willen proberen een min punt te noemen ofzo?
McCamel@ Ik snap je laatste zin niet helemaal :$ Zou je deze een keer willen uileggen?
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 08:28 | Bericht # 244
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ dinojos, Ok, ik heb nog eens gekeken, en toen viel me wel op die achterste hekken van het pauwenverblijf niet zo goed combineren bij de rest, en misschien kan je bij de rode panda het gaashek vervangen door het glashek van Sophie.
Verder zou je misschien in het pauwenverblijf op de voorgrond wat meer beplanting plaatsen.
Verder is mijn reactie van de vorige keer combineerbaar.
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 13:36 | Bericht # 246
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (dinojos)
McCamel@ Ik snap je laatste zin niet helemaal :$ Zou je deze een keer willen uileggen?
Ik bedoel dat je bijv. in het pauwenverblijf iets meer verhogingen in dalletjes maakt. Heel klein gewoon, maar dat het niet zo heel plat is. Bijv. in het kleine-pandaverblijf hoeft het niet vind ik.
Datum: Maandag, 21 Nov 2011, 17:22 | Bericht # 250
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik begrijp dat je hebt gewonnen, het ziet er mooi uit! Maar ik heb wel wat tips; Dat stenen pad wat je gebruikt past niet echt bij de rest. En misschien kan je aan de andere kant van het pad. Dus waar niet het verblijf is, beplanting plaatsen. Verder weer heel goed gedaan! Ga zo door!