Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 21:05 | Bericht # 262
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik vind het ook weer een hele mooie update!
Ik hou van je stijl van beplanting, en ook leuk dat je beplanting plaatst uit verschillende biome's, Alleen vind ik de picknicktafels niet echt passen bij de omgeving, maar dat is mijn mening. Ik ben het wel eens met Raymond dat het niet je beste update is, maar natuurlijk wel heel mooi. Maar niet alles kan een feest zijn. Verder wel heel natuurlijk gebouwd, je krijgt echt een sfeer als of je in de natuur bent.
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 00:07 | Bericht # 264
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Haha, ik heb net een paar van je eerste updates (gedeeltelijk) bekeken en ik vind dat je echt zo vooruit bent gegaan. Gewoon onwaarschijnlijk veel, xD. Ik wil het geen prutswerk noemen, maar het was niet bepaald oogstrelend. Daarentegen ben je nu een van de beste en origineelste zoo-bouwers die ik ken. Mijn complimenten krijg je, Joshua. En even over de update die misschien morgen komt. Van mij hoef je je niet te haasten, want school enz. gaat jammergenoeg voor hè
Datum: Donderdag, 01 Dec 2011, 20:20 | Bericht # 266
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Leuk gedaan, met goed beplante verblijven! Ik denk dat er lama's of nandoes of emoes of struisvogels inkomen, maar ik zou het echt niet weten. groetjes Quinten
@ dinojos, mooi beplant mooie verblijven deze vind ik mooier dan de vorige super! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam