je hebt mooi gebruik gemaakt van de downloads en je bouwt erg mooi en realistisch ben benieuwd naar je volgende update! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ catfreako, misschien is hij/zij bezig met een soort jurassic park bezig ?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
net zoals Raymond zijn ik heb beteren dingen gezien maar inderdaad hartstikke mooi. maar misschien had je niet zo veel tijd overkomt mij ook weleens! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 17:37 | Bericht # 259
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 344 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
Ik vind het heel realistisch, alle dingen die je bouwt. Het verblijf lijkt me geschikt voor een Reuzenmiereneter. Maar ik weet niet wat er echt in komt.
Datum: Dinsdag, 29 Nov 2011, 18:10 | Bericht # 260
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (catfreako)
Ik vind het heel realistisch, alle dingen die je bouwt. Het verblijf lijkt me geschikt voor een Reuzenmiereneter. Maar ik weet niet wat er echt in komt.
Helemaal mee eens, maar de Reuzenmiereneter is dan wel een reus, maar dit hok lijkt mij iets te groot. Ik denk dat een er een Kameel of iets in die maat komt.