Datum: Zaterdag, 03 Dec 2011, 20:02 | Bericht # 272
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Quote (catfreako)
Heel mooi gedaan, alleen zou ik wel wat meer willen zien dan 2 pics...... Misschien een wat grotere update?
Quote (qlabru)
Ziet er weer goed uit. Ik wil echter, net als catfreako wel wat grotere updates zien, en wat meer foto's. Verder goed gedaan!
Wat jullie willen is precies de bedoeling van Joshua! Jullie worden nieuwsgierig naar meer. Hij schreef dat het een preview was, niet een update. Snappen jullie dat het juist niet de bedoeling is om alles te laten zien, maar gewoon om jullie in spanning te laten zitten, tot het heerlijke updateje (avondje ) is gekomen!
Over jou Joshua. Ik vind het supermooi. Bij het eerste plaatje zie je een stuk gaashek. Mag ik vragen waar het voor dient? Voor de rest ben ik zeker benieuwd naar meer!!
David
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht veranderd door: McCamel - Zaterdag, 03 Dec 2011, 20:03
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 12:05 | Bericht # 273
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Iedereen weer bedankt voor de reactie's! Ben er echt heel erg blij mee
Wat McCamel zegt is waar xD Ik laat jullie lekker in spanning!
Ik weet niet wanneer de volgende update komt maar ik denk dat het morgen wordt.... Als het lukt al mijn huiswerk af te krijgen en mijn kamer opteruimen.
Added (07 Dec 2011, 11:05) --------------------------------------------- Thanks for the nice commants guys I realy like them all.
Bcause I can't wait with showing you my new zoo here it the first update
Datum: Woensdag, 07 Dec 2011, 12:58 | Bericht # 274
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Vet gedaan! Heel mooi beplant en goed gebruik gemaakt van standbeelden en fonteintjes. Echt een natuurlijke zoo! Ik ben benieuwd naar de dieren. groetjes Quinten
Bericht veranderd door: qlabru - Woensdag, 07 Dec 2011, 12:59
@ dinojos, echt mooi gedaan joh! echt super!!! ik vind je logo ook mooi.... ik heb eigenlijk geen minpunten Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 08 Dec 2011, 21:44 | Bericht # 279
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Joshua, je vermaakt me weer uitstekend!!! Echt zo realischtisch. Als je zelf eens goed kijkt naar de een-na-laatste foto, dan moet je zelf wel trots zijn. Op de voorgrond een mooi bankje met een parosol en wat bloemetjes een dan het hok. Gewoon zulke mooie foto's. Ga echt zo door. Ik heb maar een tip: Naast de paden en dus ook buiten de verblijven heb je wel beplanting maar geen reliëf. Je zou een héél kleine beetje kunnen verhogen en/of verlagen, zodat het er wat minder plat uitziet!