Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 21:25 | Bericht # 281
NielsG
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Heel mooi en realistisch gebouwd, super! Maar misschien kan je dat glas bij het secratarisverblijf veranderen in het glas van het glasspack van Sophie?
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 21:42 | Bericht # 283
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 262 Prijzenkast:
1 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
het ziet er super uit. het eiland was lekker beplant. alleen bij de voliere kan je mischien beter dat glas weg doen . en net zoals Real_Thomas wat zit er op het eiland? en mischien kun je nog wat meer bij de update wat vertellen
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Datum: Vrijdag, 09 Dec 2011, 23:26 | Bericht # 284
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 310 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
Weer heel erg bedankt jongens voor de reactie's ik zal de vragen ook even meteen beantwoorden
Over dat glas, ik zat zelf ook te denken aan het glas van Sophie maar ik vond het niet mooi kleuren bij de voliere.... Dat vind ik in iedergeval.
En over het eiland er zit wel degelijk iets op xD Er zitten apen en hertjes, even denken Lesser Mouse Deer en Samaing ofzo... Het kunnen ook Gibbons zijn!
Groeten Joshua, ik denk dat er zondag pas weer een update komt.
Datum: Zaterdag, 10 Dec 2011, 12:45 | Bericht # 286
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ziet er goed uit! Goed beplant en origineel! Maar waarom zit er glas in de volière voor de secretarisvogels? En welk dier zit er op het eilandje? groetjes Quinten
@ dinojos, erg mooi gedaan!!!! maar waarom heb je glas bij het volière? daar zou ik wat aan doen als ik jouw was.... maar verder super! Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Ik hou ook niet zo van dino's, maar het verblijf is wel heel mooi gedaan! Goed beplant, en een leuke afwisseling van natuur, want het ene moment loop je als dino op een begroeid heuveltje, en het andere moment rol je lekker in het zand van het kale stukje. Leuk gedaan! groetjes Quinten