Samen zoo
raymondhoek
Datum: Vrijdag, 04 Dec 2009, 21:36 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast:
9
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
ZTSF Admin
Directeur
Wil je een zoo samen met iemand anders (of meerdere personen) maken, maar weet je nog niet wie. Zeg het hier. Bijvoorbeeld: Ik wil een dierentuin maken met 2 of 3 personen totaal, die is ingedeeld op landen. Wie wilt er mee doen?? Raymond (Site-admin)
Bericht Wil je een zoo samen met iemand anders (of meerdere personen) maken, maar weet je nog niet wie. Zeg het hier. Bijvoorbeeld: Ik wil een dierentuin maken met 2 of 3 personen totaal, die is ingedeeld op landen. Wie wilt er mee doen?? Raymond (Site-admin)
Bericht getypt door - raymondhoek Toegevoegd op 04 Dec 2009 om 21:36
tijgertje
Datum: Zondag, 06 Dec 2009, 02:09 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik zou graag een zoo willen maken met 2/3 personen. ik heb alle uitbreidingen, wie wil meedoen (pb me)
[CENTER] [/CENTER] help me!!!
Bericht ik zou graag een zoo willen maken met 2/3 personen. ik heb alle uitbreidingen, wie wil meedoen (pb me) Bericht getypt door - tijgertje Toegevoegd op 06 Dec 2009 om 02:09
Wertyum
Datum: Maandag, 07 Dec 2009, 08:20 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik heb ook alle uitbredingen en zou ook graag willen meedoen. maar ik heb pas vanaf 28 december tijd:P Wertyum (P.s wie met mij een dierentuin wilt beginnen, moet heel veel downloads hebben, van deze sites-
Zootycoon.nl zootycoon super forum zootycoon abc zootycoon zeta-designs zootycoon phoenix zootycoon volcano zootycoon uleashed
verder moet je alle sites van de downloadlijst en van de linkpartnerlijst hebben gebruikt
Anders gaat het niet werken, dan heb ik spullen die de andere niet hebben
Wertyum
Bericht ik heb ook alle uitbredingen en zou ook graag willen meedoen. maar ik heb pas vanaf 28 december tijd:P Wertyum (P.s wie met mij een dierentuin wilt beginnen, moet heel veel downloads hebben, van deze sites-
Zootycoon.nl zootycoon super forum zootycoon abc zootycoon zeta-designs zootycoon phoenix zootycoon volcano zootycoon uleashed
verder moet je alle sites van de downloadlijst en van de linkpartnerlijst hebben gebruikt
Anders gaat het niet werken, dan heb ik spullen die de andere niet hebben
Wertyum
Bericht getypt door - Wertyum Toegevoegd op 07 Dec 2009 om 08:20
thomvonder
Datum: Maandag, 07 Dec 2009, 16:25 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Moderators
Prijzenkast:
6
Winnaar download week contest
Onderdirecteur
@wertym ik heb redelijk veel downloads waaronder een paar dingen van PP, ik heb heel FS en alles wat is uitgekomen van CC. en nog veel meer downloads. Als je mij een lijst met jouw downloads stuurt wil ik wel op je aanbod ingaan. Ik weet trouwens niet wat ze op zootycoon phoenix hebben want daar ben ik geen lid
Bericht @wertym ik heb redelijk veel downloads waaronder een paar dingen van PP, ik heb heel FS en alles wat is uitgekomen van CC. en nog veel meer downloads. Als je mij een lijst met jouw downloads stuurt wil ik wel op je aanbod ingaan. Ik weet trouwens niet wat ze op zootycoon phoenix hebben want daar ben ik geen lid
Bericht getypt door - thomvonder Toegevoegd op 07 Dec 2009 om 16:25
Wertyum
Datum: Maandag, 07 Dec 2009, 16:28 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hey thom ik stuur je wel een pm ipv van hier wertyum
Bericht Hey thom ik stuur je wel een pm ipv van hier wertyum
Bericht getypt door - Wertyum Toegevoegd op 07 Dec 2009 om 16:28
tijgertje
Datum: Maandag, 07 Dec 2009, 17:23 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
oke van 28december top. i kzal van alle sites downloaden alleen kan ik ze van deze site niet allen downloaden ben nog niet actief
[CENTER] [/CENTER] help me!!!
Bericht oke van 28december top. i kzal van alle sites downloaden alleen kan ik ze van deze site niet allen downloaden ben nog niet actief Bericht getypt door - tijgertje Toegevoegd op 07 Dec 2009 om 17:23
Joshua
Datum: Maandag, 07 Dec 2009, 18:57 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Ik zou ook graag met iemand een zoo, maken ik kan goed bouwen, redelijk veel downloads, het probleem is ik kan niet goed screens plaatsen, maar voor de rest moet je maar pb als je met mij een zoo wil bouwen.
Bericht Ik zou ook graag met iemand een zoo, maken ik kan goed bouwen, redelijk veel downloads, het probleem is ik kan niet goed screens plaatsen, maar voor de rest moet je maar pb als je met mij een zoo wil bouwen. Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 07 Dec 2009 om 18:57
Chrisje0145
Datum: Maandag, 21 Dec 2009, 09:15 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Stagiaire
hallo, ik wil ook wel samen met iemand een zoo maken heb alle uitbreidingen en nog wat downlouds. als je wil pm me dan! Groetjes Chrisje
Bericht hallo, ik wil ook wel samen met iemand een zoo maken heb alle uitbreidingen en nog wat downlouds. als je wil pm me dan! Groetjes Chrisje
Bericht getypt door - Chrisje0145 Toegevoegd op 21 Dec 2009 om 09:15
Anklyosaurus
Datum: Zaterdag, 10 Apr 2010, 13:37 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ik wil wel met iemand een zoo bouwen ik heb alle uitbreidingen,CC en een heel aantal andere dowloads.Stuur me een PM als je wilt,ik kan alleen niet goed screens plaatsen.
Dinosaurs ar cool. Jurassic Park and walking with dinosaurs ar the best films ever. Noem mij maar Ruben.
Bericht Ik wil wel met iemand een zoo bouwen ik heb alle uitbreidingen,CC en een heel aantal andere dowloads.Stuur me een PM als je wilt,ik kan alleen niet goed screens plaatsen. Bericht getypt door - Anklyosaurus Toegevoegd op 10 Apr 2010 om 13:37
ikbenkevin
Datum: Dinsdag, 03 Aug 2010, 08:57 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
wie wil er met mij een zoo maken ik heb alle uitbreidingen, EE, IE en heel veel andere downloads. kevin
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Bericht veranderd door: ikbenkevin - Dinsdag, 03 Aug 2010, 09:07
Bericht wie wil er met mij een zoo maken ik heb alle uitbreidingen, EE, IE en heel veel andere downloads. kevin
Bericht getypt door - ikbenkevin Toegevoegd op 03 Aug 2010 om 08:57