ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
wie wil een zoo met mij maken. ik ben nog bezig met een andere zoo dus mag de andere beginnen het liefst iemand die realistich kan bouwen. dus zonder dino's enzo. pb me maar
kevin PS. Je mag ook de naam enzo verzinnen
Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
Datum: Zaterdag, 06 Nov 2010, 22:27 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 34 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik wil wel helpen maken hoor kevin of dierentuiner of anderen maar degene die me wil hebben moete eerst weten min punten- 1. ik ben nieuw en weet niet hoe ge foto's moet zetten op de forums 2. als dit voor ztoa is ik ken er niks van van ztao 3. ik kan niet constant online komen, want ik ga nog naar school (middelbaar 4de ASO) maar kan alleen in weekends en veel in vakantie's plus punten- 1. ik bouw heel realistisch 2. ik bouw graag met binnen kooien enzo. ... ( achter de schermen bv.) 3. ik heb veel inspiratie voor zoo's 4. ik ben sociaal 5. ik kan helpen en heb redelijk veel downloads ( misschien niet zoveel als sommige anderen, maar ik heb er altijd graag anderen bij) 6. ik ben bereid om te leren en te helpen stuur me maar een pb dan geef ik je mijn email adress en ik zal je helpen en samen bouwen aan de beste zoo ooit maar via de PB moet je wel uitleggen wat de bedoeling is van soort dierentuin en voor welk doel je moet mij maar contacteren via PB
Dorian the helper you need ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ ----------------------- ik ben een man ik ben van België ik bouw graag zoo's op zootycoon2 ik speel graag zootycoon2 ik ben geboren in 1995 ik speel ook graag op ps3/ op call of duty
wie wil met mij een zoo maken?ik heb bijna alle downloads van de catarchorie:zoo tycoon 2 op deze site ik zeg het wel als ik zes downloads er bij heb en welke
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 4 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik hep allen uuitbreidingen en ik wil graag met een paar man een zoo maken hep veel dowloads maar hoe doe je het bp je als je iets met me wil maken met uitleg over samen werking pleaz en hoe je het doet leuk iedee