Samen zoo
Real_thomas
Datum: Donderdag, 22 Sep 2011, 19:37 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
wie wil met mij een zoo maken ik heb alle uitbreidingen, ie, rr, reptilia, aves en nog veel meer downloads ik bouw best realistisch maar ik heb geen msn maar wel hyves en mijn email is thomasvs@zonnet.nl , en als diegene de zoo wil showen moet diegene dat doen want ik snap dat niet. gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht wie wil met mij een zoo maken ik heb alle uitbreidingen, ie, rr, reptilia, aves en nog veel meer downloads ik bouw best realistisch maar ik heb geen msn maar wel hyves en mijn email is thomasvs@zonnet.nl , en als diegene de zoo wil showen moet diegene dat doen want ik snap dat niet. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 22 Sep 2011 om 19:37
jesse2000
Datum: Donderdag, 22 Sep 2011, 20:19 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
ik wil ook wel met iemand een zoo maken ik heb best veel downloads ,dus wie wil er met mij een zoo maken ¿¿
Bericht ik wil ook wel met iemand een zoo maken ik heb best veel downloads ,dus wie wil er met mij een zoo maken ¿¿ Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 22 Sep 2011 om 20:19
Real_thomas
Datum: Zaterdag, 24 Sep 2011, 20:33 | Bericht # 33
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
@jesse2000 heb je veel van de downloads die ik noemde? zo ja kan ik wel samen met jou een zoo maken gr.thomas
Bericht @jesse2000 heb je veel van de downloads die ik noemde? zo ja kan ik wel samen met jou een zoo maken gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 24 Sep 2011 om 20:33
jesse2000
Datum: Zondag, 25 Sep 2011, 19:43 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Real-thomas ik heb wel rr en ie maar geen reptilia ik wil ook wel met jij een zoo maken jesse
Bericht Real-thomas ik heb wel rr en ie maar geen reptilia ik wil ook wel met jij een zoo maken jesse Bericht getypt door - jesse2000 Toegevoegd op 25 Sep 2011 om 19:43
Real_thomas
Datum: Dinsdag, 27 Sep 2011, 17:28 | Bericht # 35
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
oke dat is goed mijn email is thomasvs@zonnet.nl . kan jij showen? gr.thomas
Bericht oke dat is goed mijn email is thomasvs@zonnet.nl . kan jij showen? gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 27 Sep 2011 om 17:28
arneb
Datum: Zaterdag, 05 Nov 2011, 17:21 | Bericht # 36
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik heb al foto's van mijn zoo wie wil ze op de ztsf zetten pb mij
Bericht ik heb al foto's van mijn zoo wie wil ze op de ztsf zetten pb mij Bericht getypt door - arneb Toegevoegd op 05 Nov 2011 om 17:21
Real_thomas
Datum: Woensdag, 09 Nov 2011, 22:01 | Bericht # 37
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Curator
wie wil samen met mij een zoo maken ( bij de vorige ging ies mis). ik herhaal nu wel even: ik heb: IE, RR1,2, EE, african mystics, Aves, Reptilia, het macaw pack, zowat alles van ZD, zowat alles van AD. en nog veel meer. reacties graag via pb. gr.thomas
Bericht wie wil samen met mij een zoo maken ( bij de vorige ging ies mis). ik herhaal nu wel even: ik heb: IE, RR1,2, EE, african mystics, Aves, Reptilia, het macaw pack, zowat alles van ZD, zowat alles van AD. en nog veel meer. reacties graag via pb. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 09 Nov 2011 om 22:01
timo13
Datum: Dinsdag, 24 Jan 2012, 17:25 | Bericht # 38
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
wie wil er met mij een zoo maken?? graag een realistische/ redelijk goede zoobouwer want ik wil er een top zoo van maken
Bericht wie wil er met mij een zoo maken?? graag een realistische/ redelijk goede zoobouwer want ik wil er een top zoo van maken Bericht getypt door - timo13 Toegevoegd op 24 Jan 2012 om 17:25
McCamel
Datum: Dinsdag, 24 Jan 2012, 17:36 | Bericht # 39
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Ik wil wel, maar ik heb weinig tijd. Mijn eigenschappen zijn hetzelfde
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht Ik wil wel, maar ik heb weinig tijd. Mijn eigenschappen zijn hetzelfde Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 24 Jan 2012 om 17:36
Joshua
Datum: Woensdag, 25 Jan 2012, 09:49 | Bericht # 40
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
ZTAO
Reputatie: 1
Curator
Timo@ Ik zou wel willen maar ik heb niet iedere dag tijd om iets aan zootycoon te doen Ik weet dan ook niet hoe snel je de zoo terug krijgt... Oja en contact is een beetje moeilijk zonder msn..
Bericht Timo@ Ik zou wel willen maar ik heb niet iedere dag tijd om iets aan zootycoon te doen Ik weet dan ook niet hoe snel je de zoo terug krijgt... Oja en contact is een beetje moeilijk zonder msn..Bericht getypt door - Joshua Toegevoegd op 25 Jan 2012 om 09:49