Datum: Woensdag, 21 Maa 2012, 19:21 | Bericht # 44
Merwin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik wil ook wel samen met iemand een zoo maken ik weet alleen niet hoe je met z'n tweën een zoo kunt maken kan iemand mij dat uitlegen verder heb ik alle uitbereidingen en aardig veel downloads van een stuk of 13 site's
Mij lijkt het wel leuk om samen met iemand een Zoo te maken, alleen weet ik niet precies welke downloads ik heb en ik kan er ook niet veel meer bij hebben..
ik zou ook wel met iemand een zoo willen maken maar ik weet niet hoe of wat je er voor moet doen graag een uitleg er over kwa showen van de zoo's een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
wie er met mij een zoo wil maken kan mij een PB sturen met uitleg hoe of wat met showen van de zoo's als je wil zien hoe ik bouw moet je in mijn topic kijken een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Als iemand met mij samen een zoo wilt maken Zegt die gene het maar in dit topic! Dan PB ik wel, maar je kan me natuurlijk ook gewoon een PB sturen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, ik zou best met jou een zoo willen maken alleen ik weet niet hoe we het samen moeten doen als je toch intresen heb ik heb de volgende download's veel van zeta designs veel van northern skies en tesara en de radical remake downloads verder heb ik te veel om op te noemen ik ben wel van zeeparken of afrikaanse diersoorten een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER