Datum: Zaterdag, 31 Maa 2012, 11:30 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 164 Prijzenkast:
0
Verzorger
Ik heb wel zin om na al die zoos in mijn eentje, een samenzoo te beginnen. Ik denk dat de meeste hier mijn zoos wel kennen, en voor degene die ze niet gezien hebben, heb ik een link: http://s4.zetaboards.com/The_Showroom/topic/9342404/13/ Maakt mij opzich niet uit met wie, ik zou wel graag eerder werk van je willen zien. Over downloads moeten we het dan ook nog maar hebben, het liefst via msn zodat we gemakkelijk contact kunnen houden. Pb me als je interese hebt Als je bij mijn buddy-lijst wil, Pb me! Buddy list: IK, Zebra Zappo, ZooHyena, Diertjee, McCamel
Ingame photographer
Bericht veranderd door: Jorrit - Zaterdag, 31 Maa 2012, 11:31
@ wollykonijn, nou geeft niet meschien wil iemand wel een zoo met me maken heb je intresen pb me dan
Added (18 Jun 2012, 16:18) --------------------------------------------- voor de mensen die het nog niet is opgevalen ik en hananas59 hebben een samen zoo dus geen pb meer er over
een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
ik wil graag met iemand een samen zoo maken... over downloads praten we dan nog wel... ik heb eigenlijk geen vaste eisen..alleen heb ik het liefst iemand die een beetje dezelfde stijl heeft.. en ik heb alle uitbreidingen van zt2 (the ultimate collection) en ook graag realistisch dus zonder uitgestorven diersoorten.
Bericht veranderd door: harry - Maandag, 18 Jun 2012, 19:49
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 79 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Het lijkt me heel leuk om met iemand een zoo te maken weet alleen niet hoe dat werkt... ik heb alleen het basisspel maar ik koop snel uitbreidingen... ook ik wil het realistisch hebben...
vrgr Rymafra WildPark, dierenopvang, fokcentrum en dierenorganisatie de Betuwe, kom gerust eens langs!
Neem eens een kijkje in de trade, er is altijd een deal te sluiten!
Ik zoek nog 2 a 3 mensen voor iets speciaals: een soort dierenopvang met 3 a 4 vestigingen, maar het is niet de bedoeling dat we dan zelf beslissen over welke dieren we krijgen maar de andere leden!
met dit soort posts: tussen haakjes is eventueel (naam dier:) soort dier: aantal dieren: geslacht(en): (bijzonderheden:) afkomst: (land, zoo, maar ook bv uit het wild of gevangenschap) reden: (bv: bos gekap, andere zoo kan niet adopteren, moet terug naar het wild, de reden kan echt van alles zijn!
PB me als je interesse hebt! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 19 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik vind het idee super maar hoe werkt het? ps. ik wil graag met iemand anders een zoo bouwen ik kan goed decoreren downloads zijn voor later al gelijk welk type