ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 63 Prijzenkast:
2
Kassa Medewerker
Mooi gemaakt, maar probeer in het water meer reliëf te maken, en niet zo'n bassin muur achtergrond. Dat maakt het dat het niet zo mooi is. Maar verder toppie! Noem mij maar gewoon Tom ;)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 228 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Ex-Moderator
Hoofd Dierenverzorging
Het waterverblijf ziet er prachtig uit, maar het savanne verblijf vind ik iets minder.. Naar mijn mening is het nogal vierkant (Vooral het binnenverblijf). En het pad vóór het water gedeelte is een beetje hobbelig (misschien kun je daar iets aan doen ;)) Pokemon White team!
Ziet er goed uit... Jammer genoeg is die voliére van sophie niet zo groot, want ik vind de pauwen niet bepaald ruim zitten Maar daar kan jij niks aan doen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 72 Prijzenkast:
1
Kassa Medewerker
leuke zoo alleen een ding het zeeverblijf ziet zo leeg er is een pack waar regenwoud onderwater planten in zitten al je het wilt hebben bp me dan maar voor de rest toppie vooral het verhoogde terras idee voor mijn zoo bezoek ook eens mijn Showroom !
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Mooie dierentuin. De voliére vindt ik het mooist, maar de zeezoo gedeelte is ook erg prachtig. Ik heb ook nog twee tips: 1. Dat pad dat uitsteek bij de voliére zal ik persoonlijk niet bij de update doen 2. Bij de vrije stukjes tussen de paden door zal ik wat meer groen willen zien
maar voor de rest is hij prachtig, ga zo door
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Ziet er aardig uit, alleen de ingang vind ik nogal rommelig, kan alleen zo lijken hoor op de screens maar parken waarin wat meer ruimte is vind ik persoonlijk mooier. Het voilere voor de pauw is wel erg mooi!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 3 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ik vind je updates heel leuk, leuke commentaar bij de plaatjes. en ik vind het goed dat je geen rechte verblijven meer bouwt, verblijven met bochten erin zijn veel mooier. maar ik zie wel dat je voldoende voor de dieren zorgt en dat is natuurlijk belangrijker, toch merk ik 1 puntje op en dat is op sommige plekken de afwerking. ik zou zeggen werk met wat meer hoogte verschillen en de verblijven zien er al heel anders uit