Ik vind het een erg mooie zoo Dat overdekte speeltuintje is ook leuk alleen ik mis een plattegrond zodat je kan zien hoe je te werk bent gegaan. Maar verder vind ik het een top project Always look on the bright side of life!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, ik vond het ook een top project maar toen ondekte ik dat de dierentuin te klein was. En dat vind ik zonde, ik wilde nog zoveel doen. Had nog zoveel plannen, dus vandaar dat ik vrijdag opnieuw begin met ongeveer dezelfde dieren, misschien iets andere dieren, maar wel dezelfde biomes. Dus, en ook met veel overdekte verblijven, want die vind ik mooi om te maken. Ik ben met mijn standaardprofiel ook bezig om alle challenges te halen en ben bezig met een vogelpark en die ziet er mooi uit. Dus, die show ik wel hier dan en dan zien jullie dierentuin Larissa wel weer verschijnen!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ik vind je sneeuwplaat heel mooi! Leuk gedaan.
Je afrikaanse wilde honden hok zie ik nu pas maar die is echt leuk gedaan met die stenen hekken en ik zou proberen om het dak van je gebouwen zoveel mogelijk naar beneden tehalen want dit is best onrealistisch dat het zo hoog is! Maar ga door, ik wil graag meer zien!
###EDIT### (Raymond) Volgende keer Editten aub. 2X een reactie geven op 1 update valt onder spam!! Lees de regels aub een keer door.
Haleee
Bericht veranderd door: raymondhoek - Maandag, 11 Mei 2009, 22:59