ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Laraatje2008, Heey lara, ik heb een vraagje over je mooie dierentuin. Hoe kom je aan die wegwijspalen met die dieren erop?, die zou ik graag willen hebben Groetjes wertyum
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 24 Prijzenkast:
0
Stagiaire
i really like the pool with all of the fish. i also like the sign that points to diffrent enclosers where did you get it and where did you get the orange benches
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ohja lara, Hoe kom je aan die rotsblokken:) die zou ik ook graag willen hebben heb zelf ook een site gemaakt voor mijn eigen dierntuin, omdat het hier niet mag
www.wertzoo.webs.com
Groetjes Wertyum
Added (12 Jun 2009, 07:06) --------------------------------------------- is nog in renovatie:)
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Die rotsblokken komen van deze site maar staan onder de exclusieven en daar moet je 25 posts voor hebben. En nu niet gaan spammen he, want dat kan een waarschuwing en eventueel een ban achter liggen. Dus, deze rotsblokken heeft Raymond gemaakt. Heb nog niet naar je site gekeken zal later kijken en waarom mag je hier geen dierentuin bouwen, als je het via zt2 doet mag dat best hoor. Gewoon een nieuw topic openen in deze showroom. Oke, er komt trouwens snel een update van deze dierentuin want er zijn leeuwen in een mooi verblijf binnen gekomen en er is een mooi speelplein aangelegd. Zonnige groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!