Datum: Donderdag, 07 Mei 2009, 08:32 | Bericht # 41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 35 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Dat ik over die zoo nog niks had gepost! :O Had hem wel al gezien :P
Super lelijk,, Nee grapje :P
Je zoo ziet er heel leuk uit,, al ben ik niet zo van die daken op de binnenverblijven,, maar dat is kwa smaak :P Als die dierentuin bij mij in de buurt stond,, was ik erheen geweest
brian (kan me naam nieteens meer typen,, 6x verkeerd :P )
Datum: Zaterdag, 16 Mei 2009, 17:36 | Bericht # 44
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
De omgeving is echt super Laraatje:) De verblijven zijn daarintegen een beetje kaal, de dieren geven er niks om als je er kelp etc bij plaats. "Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
Een mooie zoo, echt waar. Een kleine tip, probeer gebruik te maken van die hack waarmee je alles door elkaar kan plaatsen. Hierdoor kun je een fantastisch verblijf maken met veel begroeing !
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Je zoo's worden steeds leuker Laraatje Alleen ik vind het biome niet mooi, maar dat is gewoon mijn smaak. Verder vind ik de binnen verblijven saai worden. "Burgers zoo, een reis om de wereld in 1 dag"
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Iedereen, Er is iets ergs gebeurd met dierentuin Larissa. Ze kregen met een aardbeving te maken en alle dieren waren daar zo van in de stress geraakt, dat de eigenaresse alle dieren moes verkopen en naar training en revalidatie alle dieren weer in de vrije natuur konden worden uitgezet. De dierentuin was dus weer helemaal leeg en voor mij weer de taak om er een waardevol en leuk dierentuin van te maken. Er zijn weer wat nieuwe verblijven gebouwd en elke keer laat ik een stukje meer zien. Eerst de screen van de ingang: Het pad naar de dieren en het safaripleintje: Waar gaan we eerst heen? Eerst maar naar de Elanden, die hebben we opgevangen nadat ze als attractie waren gebruikt op het strand: Daarna loop je weer terug en ga je naar de kangeroe's: Dan heb ik nog nieuwe bankjes gekocht: Onder het safariplein ligt nog een mooi vijvertje: Dit was de update weer. De kangeroe's heb ik van een Australische dierentuin, die wilden ze kwijt want ze waren lastig. Hier genieten ze van hun oude dag en hebben al kindjes gemaakt. De elanden trouwens ook en die zijn al bijna volwassenen. Groetjes en ik heb al een mooi safariverblijf gemaakt. Met een safarijeep erin. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 06 Jun 2009, 09:37 | Bericht # 50
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 46 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Heey hallo laraatje. Ik vind het een hele mooie dierentuin. Echt super mooi gemaakt. Zou je me de plattegrond willen geven, want dan kan ik zien hoe je dat zo mooi gedaan hebt . Zou je me ook willen vertellen hoe je aan die mooie wegwijzerborden komt. met al die dieren erop
heb alles van deze site gedowload maar die zag ik er niet bij staan, kan aan mij liggen hoor:) Hoop snel op je nieuwe screens