ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 295 Prijzenkast:
2
Curator
Sorry dat ik het zeg, maar er is veel te weinig beplanting. De opzet is goed, en je leert nog neem ik aan. Maar er moet echt wat beplant worden. Dit is te zielig voor de dieren en voor de omgeving is het ook niet bepaalt mooier! Ook is alles erg hoekig. Veel commentaar, maar daar leer je van!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Gisteren was het ZT2 aan het spelen en op een gegeven moment wilde ik een voederbak neerzetten en die tolde helemaal rond, dus dat was niet goed dacht ik. Ik heb ZT2 eraf gehaald en er weer op gezet. En nu ga ik er dus heel weinig downloads opzetten. Ik ben bezig met dingen downloaden en ook mijn ZTAO dierenpark ben ik kwijt, die ga ik weer vanaf de grond opzetten en anders indelen!!! Groetjes van Laraatje, de Tuin blijft gewoon bestaan alleen het wordt misschien anders opgebouwd!! Groetjes van Laraatje
Added (20 Mei 2012, 21:11) --------------------------------------------- Hallo iedereen, Nieuwe dierenparken, nieuwe kansen. Vandaar dat ik begin met Drukte in het dierenpark Larissa!!! De eerste dieren zijn inmiddels gearriveerd en vonden het heel erg leuk in Dierenpark Larissa!!! We zien trouwens Drukte in het dierenpark Larissa in de ogen van de bezoekers en in de ogen van de verzorgers. De ene keer in de ogen van de bezoekers en de andere keer in de ogen van de verzorgers. Maar we beginnen gewoon. Een opgezet dierenpark!!! Helemaal van top tot teen!!! Hier komen de eerste screens: De eerste bezoekerster!!! De hoofdingang!!! Het hoofdgebouw met de kassa's!!! Even lekker uitrusten van de autorit!!! De mooie rozenboog!! De varkens, die komen van een kinderboerderij naast het dierenpark!!! De verzorger geeft een autoband om mee te spelen!!! De eerste liefde!!! De volgende dieren, paarden, deze komen van een dierentuin naast het dierenpark!!! De dierentuin ging failliet!! Ik heb natte voeten denkt het paard!!! Even uitrusten in de nieuwe stal!! Even drinken, heb dorst!! Even een ijsblok neergelegd!!! De volgende dieren, namelijk de elanden, komen ook van dezelfde dierentuin als de paarden!!! Wil even op de foto!!! Deze wil ook op de foto!! Het mannentje gaat even uitrusten!!! Veel plezier met deze update en de volgende update is de savanne met Gazelle en zebra!!! Daarna het grote roofdierenverblijf!!! Groetjes van Laraatje
Datum: Donderdag, 09 Aug 2012, 12:41 | Bericht # 193
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 12 Prijzenkast:
0
Stagiaire
ik vind dat je goed gaat voor een beginner zelf hoef ik ook niet veel te zeggen. maar ik vind dat je gebouwen mooi zijn maar je verblijven te leeg(ik bedoel planten) en de omgeving ook. maar heb je ook al eens aan radical remake dieren gedacht(niet beledigt bedoeld).
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 09:34 | Bericht # 194
Voormalig Crewlid
Directeur
Sorry maar RR is voor mijn pc te zwaar en daarom installeer ik die niet!!! Dus, het is jammer dat RR mijn pc niet aankan maar dat is nu eenmaal zo. Ik heb alleen de mustang als RR dier!!! Bedankt voor je commentaar, maar ik ben geen beginner. Ik maak altijd binnenverblijven voor mijn dieren want ik vind dat de dieren zich ook moeten kunnen terug trekken als ze daar zin in hebben!! Groetjes van Laraatje. Er komt binnenkort een andere dierenpark maar met hetzelfde doel, drukte in het dierenpark!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Vrijdag, 10 Aug 2012, 21:10 | Bericht # 196
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Kassa Medewerker
@ thijsboy123, in binnenverblijven zijn toch nooit planten? @ Laraatje2008, ik vind echt dat je leuke zoos maakt dit geeft nog echt het echte zt2 gevoel:D
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Binnenkort een nieuwe update van Dierenpark Larissa, drukte in het dierenpark!!! Het moet eerst allemaal klaar zijn en het lijkt op een Nederlandse dierentuin waar ik laatst ben geweest. Dus, let maar op. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
sorry dat ik het zeg maar ik ben geen fan van jou zoo.. neem het commentaar niet persoonlijk op maar gewoon als tips: - ik vindt ze "zoo" niet op een dierentuin lijken maar wat hokken die niet beplant zijn. - ook beplant je om de verblijven niet. - je gebruikt niet bijpassende hekken - en ik vindt het er niet realistisch en echt uitzien maar als een beginner..
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 75 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Kassa Medewerker
harry niet dat ik jee af wil kraken je tips zijn goed maar het kan zijn dat ze na een poosje weer is begonnen dan heb je wel vaker dat het niet direkt lukt om mooie zoo`s te bouwen