ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 25 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
mooi gebouw, vind de standbeelden van de apen echt leuk, heb ik nog niet gezien! de verblijven zijn zeker voldoende groot alleen ik zou wat meer beplanting zetten, misschien als het kan wat heuvels dat maakt het wat realistischer ;d doe zo verder!
Datum: Zaterdag, 12 Nov 2011, 22:13 | Bericht # 182
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Dierenpark De BeestenBoel redt zichzelf wel weer. We komen nu in de bres voor een andere dierentuin. Ik hoorde van iemand dat er bij Berkel Enschot een mooie dierentuin begaf. Ik kreeg deze foto's toegestuurd en dat zag er inderdaad goed uit. Ik hoorde ook dat er geen directie meer aanwezig was vanwege conflicten onderling. Dus, men ging uit elkaar en de dierenverzorgers bleven hun werk doen, totdat hun geld ook op was en toen werd de dierentuin overgelaten aan bewoners onderling. Die wilden het wel doen maar werd hun ook te veel. Er werd andere dierentuin gevraagd of ze de dieren konden opvangen. Dat is voor sommige dieren gelukt, andere dieren bleven en kwamen maar niet weg. Ik ben eigenlijk best benieuwd hoe het met de dierentuin gaat. Dus, ik ben snel gaan kijken en eigenlijk geschrokken van wat ik zag. Ik ga niet meer vertellen. Deze foto's kreeg ik dus opgestuurd van hoe de dierentuin eerst was. De dierentuin heet de Weide, omdat alle dieren in de Weide leven!!!! Allereerst de ingang met een jonge bezoeker!! Het hoofdpad!!! Je ziet al het eerste verblijf!! De plattegrond!! Mooie flamingovijver!! De mooie Afrikaanse honden!!! Blauwe pauwen!! De blokhut voor het personeel!! Hier kunnen de bezoekers genieten van een glaasje drinken en een hapje eten!! De elanden!! De grote savanne!! Varkens!! Koeien!! De speelplaats voor de jonge bezoekers!! De steenbokken!! Volgende keer hoe het nu is!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Vrijdag, 30 Dec 2011, 23:14 | Bericht # 186
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Inmiddels is dierentuin de Weide opgeknapt en zijn we met kerstavond tegen De Tuin aangelopen. Het was inderdaad De Tuin, er waren wat aangelegde verblijven en een eet en drinkplein en ook aan de kids gedacht!! Maar daar is ook alles tegen gezegd. Ik heb aan de directie gevraagd, die was er niet eens, er was een stel mensen zomaar een tuin begonnen met enkele dieren van mensen die ze over hadden zoals boerderijen maar ook van manages bijvoorbeeld. Dat kwam die mensen goed uit. Ze stuurden me deze foto´s en vroegen of ik het naar een dierenpark wilde maken. Dan moest ik eerst de foto´s zien dacht ik. De Tuin staat weer in Berkel Enschot, een kleine gemeente in de buurt van Tilburg. Maar eerst de foto´s: Allereerst de hoofdingang!! Daarna het hoofdpad!! In de verte zie je al een voliere!! Met blauwe pauwen erin!! Flamingo's!! Koeien van de boer!! Varkens van de boer!! Paarden van de manage!! Hier konden de bezoekers heerlijk eten en drinken!! En voor de kids!! Het zag er goed uit maar natuurlijk wilde ik dit met eigen ogen zien en we maakten een afspraak voor het nieuwe jaar. De zogenaamde directie waarschuwde me wel er was al een paar weken geen bezoekers meer gekomen en het park was een beetje verwaarloosd. Jammer maar helaas. We maakten een afspraak in het nieuwe jaar!! Dus, volgende jaar weer, ik wenste mevrouw Kippen, de zogenaamde directie een prettige jaarwisseling en zei tot volgend jaar. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 21 Jan 2012, 23:09 | Bericht # 187
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Een paar weken geleden, begin januari had ik een afspraak met mevrouw Kippen, we spraken af bij de poort, die zoals gewoon dicht was. Wat ik toen eigenlijk zag, was eigenlijk niet normaal, maar eerst de poort: Daarna het hoofdpad wat er ook niet uitzag!! Daarna naar de pauwen: De eenden!!! Eet en drinkplein met de omgevallen bomen!! De koeien!! De paarden!! De speelplaats, die ook nu al omgevallen bomen had!! Ik had toen ik rondliep eigenlijk al besloten of om alle dieren in de vrije natuur te zetten of alle dieren naar kinderboederijen in de buurt te doen!!! En het park helemaal leeg te maken maar ook eventueel om meer grond te vragen. Dus het eerste wat ik deed toen ik thuis was in Eindhoven, was de gemeente Tilburg opbellen of er grond beschikbaar was. Dat was er!!! De grond werd verkocht aan mij en ik mocht mijn dierentuin uitbreiden!!! We willen er een volwaardige dierenpark van maken met diverse dieren erin en een mooie ingang!!! Dus, bij de volgende update zie je hoe alle dieren werd weggehaald en hoe de hokken werden opgeruimd. En toen hoe De Tuin leeg gemaakt is!!! Tot de volgende update en groetjes van de directie van .......... En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties!!! Nadat alle dieren waren uitgezet of naar kinderboerderijen in de buurt waren gebracht, hebben we de Tuin helemaal schoongemaakt en leeg gehaald. Dat zag er saai uit. Omdat we van plan zijn een grote dierentuin te maken, hebben we de Gemeente Tilburg om land gevraagd. We mochten uitbreiden en we kregen onze bouwvergunning en konden dus beginnen met bouwen!!! Dat deden we dus ook: Eerst de hoofdingang!!! Deze is nog bescheiden!! In de rij staan voor een kaartje!! Het hoofdgebouw, hier kom je altijd bij terug!! De eerste dieren!! Het eerste terasje!! Deze kant op of deze kant op!!! Veel plezier met deze update!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!