ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties, ja dat was van een rendier en smaken verschillen inderdaad. Ik houd van kinderboerderijen of in ieder geval van de dieren die erin staan. Niet alle dieren kunnen erin want mijn lieverlingsdier is een wilde hond en die kan er niet in. Dus, varkensstal wat bedoel je daarmee, want het is niet echt een varkensstal dat ga ik wel maken in het kinderboerderijgedeelte. Dus, afwachten maar, maar ik heb ook iets moois gebouwd en dat hebben jullie nog niet gezien en dat gaan jullie in deze update dus ook niet zien maar in de volgende update. In deze update, reptielen en schildpadden, deze worden uitgebreid met nog meer reptielen. Dus, hier de update: De ingang van het nieuwe gebouw!!! Dit zie je helaas als eerste en dat is nogal saai maar kijk je dan de andere kant op: Dan zie je landschildpadden die hebben het geweldig naar hun zin hier!!! Hallo schildpad lekker aan het zwemmen!!! Enge dieren zeg, je zou ze in het echt tegenkomen!!! Dan gaan we naar buiten en hebben de komodovaranen ook nog een buitenverblijf!! Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Dinsdag, 17 Mei 2011, 19:03 | Bericht # 165
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 29 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Mooie zoo's alleen vind ik het mooier als je bij de dieren die een binnen en buiten verblijf hebben in de binnen verblijf savanne biome doet zo lijkt het net of er stro licht dat zal voral mooi staan bij elanden Je mag me ook gewoon Marcel noemen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor jullie reacties, die binnengebouwen zijn niet moeilijk om te bouwen. Je moet eerst muren bouwen op Sohpie's site en dan via overdekt pad het dak bedekken. ALs je mij een pbtje stuurt zal ik het je persoonlijk uitleggen. Maar genoeg gezeur, de screens. Ik wilde jullie dus nog een belangrijk gedeelte laten zien, waarom omdat het gewoon vreselijk mooi is. Dus, hier komt het: De ingang, misschien zie je al wat het is!!! Hier zijn in ieder geval de eerste dieren, die zitten hier al vanaf het begin!!!! Lamatijnen mooie rustige dieren!!! Kwallen, wat zijn er voor beesten en het zijn beesten om heerlijk rustig naar te kijken!!! Een standbeeld met in de verte het gezelligheidspleintje!!! Rotspringers!!!! Het gezelligheidspleintje van de andere kant!!!! Geen commentaar!!! Bij de haaien is het ontzettend druk!!!!!! Koboldhaaien. Alvast veel plezier met deze update en later savanne en uitbreiding van de reptielen!!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 52 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Heel mooi gemaakt, vooral het koboldhaaienhok is mooi, met een beetje kale bodem, en veel rotsen. Alleen zou ik meer beplanting bij de lamantijnen doen. Die grazen namelijk graag in een kelpwoud. Verder vind ik die ijsschots bij de rotsspringers niet zo natuurlijk. Verder heel leuk gemaakt! groetjes Quinten