Datum: Maandag, 09 Aug 2010, 21:50 | Bericht # 152
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 48 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Machael, dan heb je allereerst nodig: ZT2 Bedreide Dieren & Marine Mania, voor het basishuis. Zet een bassinmuur neer. (MM) (niet helemaal dicht!) Overdek heb met verhoogd pad (BD) Haal de palen onder het verhoogde pad weg. En klaar is kees! Maar, Laraatje, hele leuke zoo! Mooie dieren en mooie verblijven, leuk gebruik van verschillende biomes! Ik kijk uit naar je volgende update! Groetjes Max
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Volgende week of morgen een update van De Wereld, er is een diersoort bij dit gebouw bijgekomen en heftige uitbreiding binnenkort. Dus, wees geduld, heb het druk met ZTAO. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja, helaas een hele grote bump volgens mij!!! Maar ik ben weer begonnen met een andere dierentuin en dit wordt een dierentuin om mee te expermentiren. Deze dierentuin krijgt ook allerlei andere parken en kleinere parken en eventueel themaparken. Dus, uiteindelijk gaan heel veel dieren van deze dierentuin naar de kleinere dierentuinen. Dus, het komt goed. Misschien dat door de verhuizing een tijdje niet online kom, dus dat moet je mij eventueel kwalijk nemen. Maar goed, er was in Brabant een leeg stukje land, die eigenlijk gebruik mocht maken om er een dierentuin van te maken. Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik liet bouwvakkers hun gang gaan en die bouwden een ingang en een voorplein. Met veel groen. In deze dierentuin is groen belangrijk!!! Zonder groen, geen zon en geen dieren. Dus, hier komen de eerste plaatjes en volgende week meer plaatsen, want we hebben al giraffen gekregen van Safaripark Beekse Bergen!! By laraatje2008 at 2011-03-20 By laraatje2008 at 2011-03-20 By laraatje2008 at 2011-03-20 Veel plezier en tot de volgende update en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik vind je rustgevende pleintje al erg goed gedaan. Misschien nog wat planten onder de bomen?? Voor de rest kan ik niet wachten op de dieren. Want wat is nou een dierentuin zonder dieren
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Bedankt voor de reacties, ja, een rustig pleintje bij binnenkomst doet al zeer goed. Dus, we hebben de ideeen van Raymond mee overwogen en nu ziet het pleintje er wat mooier uit. De giraffen zijn verhuisd maar die zijn niet tevreden dus vandaar dat die weer gaan verhuizen. Dus, er zijn nu dieren zoals Elanden en Rendieren. Die kunnen goed samen in 1 verblijf zitten. Maar het was vandaag heerlijk weer en dus weer om naar dierenpark Lars te gaan. Hier zijn de screens: Hier is de mooie ingang!!! Het pleintje wat opgefleurd!!! Dan kom je langs enkele hoge bomen waar je toch van schrikt omdat ze zo hoog zijn!! Dan kom je langs het binnenverblijf van de rendieren en de elanden: In de buitenverblijven kunnen de rendieren en de elanden lekker hard rondrennen!! Hier kunnen de bezoekers hun ogen uitkijken naar de mooie elanden en rendieren. Dit was de update. Bij de volgende updat komt er een plattegrond bij. Veel plezier met deze update en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!