ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (Silversphere)
nice zoo
Sorry Silversphere this is nothing, you have to read the forumrules!!!! Greetings from Laraatje, binnenkort weer een update!!! En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ziet er mooi uit Lara, je hebt leuke en mooie verblijven. Alleen kan je proberen de bassinmuren te verbergen met de Snowleo rotsen. Verder super goed gedaan! Niels
@ franco, Why do you love the zoo? On this forum you need to say why you think something so the maker of the topic knows what he does good or wrong. Next time it's spam! So keep an eye on it.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Het elandenverblijf is afgebroken en er is een nieuw en mooier gebouw voor in de plaats gekomen. Dit lag al in de planning!!! Hier komen de screens, het tuintje ervoor is er nog steeds en dat zal ook blijven!!! Het gebouw hoe je binnenkomt!!! Hier kunnen de kids spelen!! Kleine beestjes!! De reuzenschildpadden juist weer groot!! Nog een klein beestje!!! Hier kunnen de gasten rustig eten!!!! Verbouwing!!! De komodovaraanen, weer grote enge beesten!! Knus!! En als laatste de bovenplattegrond!!! Meer weer binnenkort!!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Je gebouwen worden steeds een stukje beter. Wel mis ik nog steeds de heuvels in de verblijven. Het ziet er nu allemaal zo plat uit. Maar ik kan niet wachten tot de volgende update.