ludo zoo
Lewa
Datum: Woensdag, 14 Dec 2011, 22:28 | Bericht # 51
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Designer
Stagiaire
Haha, die van RR zal beter zijn dan deze, dat heeft Ludo al zelf gezegd. Vooral omdat deze veel ouder is dan zijn huidige werk en wat stukken beter is. Toch is deze geweldig moet ik zeggen.
Bericht Haha, die van RR zal beter zijn dan deze, dat heeft Ludo al zelf gezegd. Vooral omdat deze veel ouder is dan zijn huidige werk en wat stukken beter is. Toch is deze geweldig moet ik zeggen. Bericht getypt door - Lewa Toegevoegd op 14 Dec 2011 om 22:28
Real_thomas
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 17:08 | Bericht # 52
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
2
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
@ Lewa , weet je eigenlijk of die remake van de witte neushoorn nog gaat komen? dat vind ik namelijk een van zijn mooiste werken. gr.thomas
~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
Bericht @ Lewa , weet je eigenlijk of die remake van de witte neushoorn nog gaat komen? dat vind ik namelijk een van zijn mooiste werken. gr.thomas Bericht getypt door - Real_thomas Toegevoegd op 15 Dec 2011 om 17:08
McCamel
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 17:29 | Bericht # 53
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ Lewa , Ik vind ook dat deze echt heel mooi is inderdaad!!
~ Set by Eran, thanks a lot my friend ~
Bericht @ Lewa , Ik vind ook dat deze echt heel mooi is inderdaad!!Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 15 Dec 2011 om 17:29
Lewa
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 19:33 | Bericht # 54
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
0
Designer
Stagiaire
Volgens hem is die nog niet af en weet hij niet of hij die kan afwerken en hij heeft examens atm..; xD
Bericht Volgens hem is die nog niet af en weet hij niet of hij die kan afwerken en hij heeft examens atm..; xD Bericht getypt door - Lewa Toegevoegd op 15 Dec 2011 om 19:33
NielsG
Datum: Donderdag, 15 Dec 2011, 19:48 | Bericht # 55
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ Lewa , Da's waar, maar ik hoop het wel, hij ziet er wel héél mooi uit!
Bericht @ Lewa , Da's waar, maar ik hoop het wel, hij ziet er wel héél mooi uit!Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 15 Dec 2011 om 19:48
McCamel
Datum: Vrijdag, 16 Dec 2011, 15:34 | Bericht # 56
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
@ Lewa , Wachten, wachten, wachten... xD. David P.S. Ik wist niet eens dat jij Iben was joh. Ik dacht dat Lewa een kleine designer was, maar wat blijkt.. Je bent een van de grootste, haha.
Bericht @ Lewa , Wachten, wachten, wachten... xD. David P.S. Ik wist niet eens dat jij Iben was joh. Ik dacht dat Lewa een kleine designer was, maar wat blijkt.. Je bent een van de grootste, haha.Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 16 Dec 2011 om 15:34
NielsG
Datum: Vrijdag, 16 Dec 2011, 22:25 | Bericht # 57
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
@ McCamel , Kleine designer is Iben zeker niet! En hij heeft ook heel veel talent!Added (16 Dec 2011, 21:25) ---------------------------------------------@ McCamel , Kleine designer is Iben zeker niet! En hij heeft ook heel veel talent!
Bericht @ McCamel , Kleine designer is Iben zeker niet! En hij heeft ook heel veel talent!Added (16 Dec 2011, 21:25) ---------------------------------------------@ McCamel , Kleine designer is Iben zeker niet! En hij heeft ook heel veel talent!
Bericht getypt door - NielsG Toegevoegd op 16 Dec 2011 om 22:25
McCamel
Datum: Zaterdag, 17 Dec 2011, 22:50 | Bericht # 58
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Curator
Quote (NielsGuchelaar )
@ McCamel, Kleine designer is Iben zeker niet! En hij heeft ook heel veel talent!
Ik wist dat Iben een hele goede is. Ik kende hem alleen niet als Lewa. Vandaar...
Bericht Quote (NielsGuchelaar )
@ McCamel, Kleine designer is Iben zeker niet! En hij heeft ook heel veel talent!
Ik wist dat Iben een hele goede is. Ik kende hem alleen niet als Lewa. Vandaar...Bericht getypt door - McCamel Toegevoegd op 17 Dec 2011 om 22:50