Deze bordjes zitten er allemaal in het ZOO SIGN PACK:
All dogs must be on leash, Don't Feed the Alligators, Zoo direction, No Smoking, Keep off Grass, Do not lean on rail, do not throw coins, No pets allowed beyond this point, park and zoo hours, smoking allowed.
Ik weet dat er nog meer zijn, maar ben ze nog nooit tegen gekomen. Ik zal mijn best doen om het op te zoeken En vraag niet altijd alles, aan andere mensen. Zoek ook is op google. Gewoon in het algemeen gezegd hoor, het slaat niet persè op jou.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1801 Prijzenkast:
5
Member van het Seizoen
Directeur
Ik heb even wat dingen bedacht, sommige dingen zit een foto bij. Een voliere met houten palen De muren bij de prairiehondjes van Blijdorp
Ik heb ook wat ideeen over packs van blijdorpdelen. Bijvoorbeeld een Bass Rock pack, een prairiehondjes pack enz. Als iemand dat wilt doen heb ik nog wel ideeen voor objecten enz. Ik weet dat het heel moeilijk is en daarom is het ook maar een idee.... Niels
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
@ @ NielsGuchelaar, de muren van de prairiehondjes kan je maken als je de hack hebt dat je alles door elkaar kan plaatsen stap1, plaats de hekken in de vorm van je hok stap2, plaats de rotsen eroverheen.
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 50 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Een roofvogelshow is ook wel leuk maar alleen is dat heel moeilijk te maken en het zal denk ik ook komen maar het zal wel leuk zijn als er arenden en uilen en gieren zijn en dat je er een show mee kan maken net zoals bij dolfijnen en andere zeedieren.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
en dat er dan een hack komt dat vogels hoger kunnen vliegen en dat je ze dan alleen maar in hokken kunt zetten met hoge hekken en dat je ze ook de vleugels kunt knippen dat ze tijdelijk niet kunnen vliegen
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 373 Prijzenkast:
2 ZTAOCredits:0Reputatie:2
Curator
of dat ze hoger kunnen vliegen wat robje al zij en als je geen loopvogels hebt geplaats en een hok zonder dak hebt dat er dan staat: vogel 1 is niet omheind en dat ze dan ook op hoge takken kunnnen komen bijvoorbeeld op een boomstam
gr.thomas ~Updates van Lancing ZOO komen eraan :D~