dat je ook jonge dieren kunt adopteeren en dat je de dieren ziet groeien niet dat je te zien krijg van giraff 6 is volwasen geworden dat het in een keer in wat gegliter een volwassen dier is
Als je wil dat ze echt groeien, dan heb je meerdere modellen en skins nodig, dan word het spel echt veel te traag...
Ik denk wel dat mensen misschien nog een 4e stage bij moeten doen: (Ei/nest,) Baby, Juveniel, Volwassen, Bejaarde, Dood. De 'Bejaarde' stage, moet denk ik net een korte tijd voor dat het dier dood gaat komen, de dieren eten dan bijna niet meer en lopen trager, al weet ik niet of het minder eten en trager lopen mogelijk is...
meschien moet er een hack komen dat de dieren naar hun huidige status kwa (bedreiging) moeten komen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Dinsdag, 31 Jan 2012, 21:13 | Bericht # 423
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 59 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
en bij sommige dieren duurt het lang, want ik had een grote kantjil en bij de kantjil duurd het kei lang voordat hij volwassen is en hij is nu nog steeds niet volwassen en sommige dieren zijn weer heel volwassen
objecten: informatieborden over alle vissen (hier boven) een duikboot tocht door een zoutwaterbassin een rots die je in het water plaatst en dat het water dan zout word een grot met glazen er in en die kun je dan zo als bassin muren hoger maken (zoals bijv. grotvissen gewoon een mooi thema uitkijkpunt wat tussen bassinmuren staat) een grot (schuilplaats) garnalen (eten) souvinierkramen, tafels, restaurant, eetkraampjes, wc's enz. in zoutwaterstijl water tunnel pomp die golven in het water maakt pomp die eb en vloet na doet de ene keer zeugt die water op (eb) en de andere keer spuit het langzaam uit (vloet)
planten: koraal spons zeewier enz.
en al er al een paar dingen van bestaan kunnen die er toch alsnog in, toch? de vissen die er al van bestaan maar ambients zijn bedoel ik dan ook als echte plaatsbare vissen die verzorging nodig heben
en mij 2de idee is een pack met allemaal dingen en dieren uit de film avatar
merwin
Bericht veranderd door: Merwino - Maandag, 06 Feb 2012, 17:35
Datum: Maandag, 06 Feb 2012, 17:34 | Bericht # 426
Merwin
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 10 Prijzenkast:
0
Stagiaire
geen idee dat was maar iets waar op de disginers die het lezen gewoon lekker hun fantasie of hun brein kunnen laten werken mijn idee was zelf iets van de dode zee maar dat is denk ik gewoon diepzee of zeebodem
@ NielsGuchelaar, nou bijvoorbeeld de ijsbeer is in zt2 enegzinse bedreigd en in het echt wel bedreigd en ga zo maar door een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Datum: Maandag, 06 Feb 2012, 19:19 | Bericht # 428
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 670 Prijzenkast:
4
Onderdirecteur
Merwin, mij lijken een paar ideen onhaalbaar, bijv de golen enzo En wat is het verschil tussen zout water en het water an zt2 En onthoud, het is en blijft een spel