Leuk! ik mis nog een parkieten-pack! - grasparkiet (met groene, blauwe, witte, grijze, groen-gele, blauw-gele en blauw-witte varianten) - bergparkiet (met groene, groen-gele en gele varianten) - alexanderparkiet (met groene, blauwe en gele varianten) - monniksparkiet (met groene en blauwe varianten) - kakariki (met gele, geel-groene, geel-rode en groene varianten) - Turkooisparkiet (met geelbuik en roodbuik varianten) - valkparkiet (met grijze, grijs-gele, witte en wit-gele varianten) - araparkiet (met licht- en donkergroene varianten) - smaragdparkiet (met '''normale'' en roodkop varianten) dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ik zou bijvoorbeeld meeuwen of andere zeevogels in zeedierentuinen laten vliegen, dat gebeurt in een zeegebied ook!! Dus heerlijk, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 126 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Wat misschien ook een leuk idee is: er zijn een heleboel downloadvogels en die kunnen wel vliegen maar heel laag boven de grond. Kan er niet een download gamaakt worden waardoor vogels meer in bomen gaan zitten en/of dat ze gewoon rond kunnen vliegen op verschillende hoogtes, zoals echte. Dan heb je volgens mij veel meer plezier aan echt vogels.
Mark_23, een met hoger vliegende vogels is er al, die was uitgebracht op volgens mij ZTV, maar ik weet niet of hij nog te downloaden is.
verder heb ik een geniaal idee: 1 desiger maakt een duif en maakt het Public domain dan kunnen andere mensen ook duiven gaan maken en hebben we zo veel duiven in ZT2 dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
leuk idee iemand maakt een koe en maakt het PD dat iedereen koeienrassen kan maken dat kan dan ook bij schapenrassen en varkens een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ boerroel545, ja dat wil ik ook met blaarkopen en friese rood/zwart bonden en lakenvelders enz enz maar ja daar moet iemand wat aan doen maar wie een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER