@ wollykonijn, je moet hem slepen je pakt hem dan sleep je hem naar documenten en dan open je paint.net en als je dat hebt gedaan sla je hem op met DirectDraw Surface (DDS) en dan sleep je hem weer trug een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Added (30 Apr 2012, 15:44) --------------------------------------------- Het lukt nog steeds niet zou jij het ff na willen kijken? Of alles goed staat, en anders ff zeggen wat fout is! Ik zal hem wel ff via deze e-mail naar je sturen: debbyanimal@hotmail.nl
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, ik zat er zo in te kijken maar ik kan niet de reden vinden dat hij niet ingame komt raar maar als je wil maak ik er wel een voor je je hoeft alleen een afrbeelding hier te plaatsen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
legoman12324, ik weet dat ik het al aan meerdere mensen vraag, maar kan iemand me helpen aan NifSkope en hoe het werkt? dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
@ carnotaurus, hier is nifskope http://sourceforge.net/project....e=files en verder als je zo ver bent open je nifskope en dan load en dan het nif bestand een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
legoman12324, hoort Nifskope een map met wel heel veel bestanden te zijn?
sorry als ik lastig ben maar ik snap het gewoon niet! jullie praten over NifSkope openen en Load maar dat krijg ik niet voor elkaar! dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!