@ tjalf, je moet als je nifskope opent op load en dan het nif bestand hebben en dan kom je als goed is ondering een paarse bloem tegen een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Ik heb alles nu goed gedaan, alleen hoe maak je van alle bestanden een z2f bestand?? Miss. handig om het ff te zeggen Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ legoman12324, Oke vaag, maar ik probeer het nog eens helemaal op nieuw alles opnieuw downloaden,als het dan niet lukt ga ik toch een goed kijken, maar dat doe ik morgen allemaal wel!
Added (29 Apr 2012, 19:26) --------------------------------------------- hmm.. maar als je dan met kladblok dat hebt aangepast kan je hem niet in het echte bestand stoppen, ik snap het gewoon echt niet.. Miss. heb ik bij deze stappen iets fout gedaan miss beteren uit leg?: 6 10 verder lukt alles
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, je pakt een codename en dat plaats je in je dodumenten dan open je dat met kladblok en ctrl+h en dan in de bovensten lijn <CODENAME> en in de onderste lijn de naam van je sign en dat doe je met allle codename's en zorg er voor dat er nicks codename heet een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Maar dan moet je hem opslaan in de map waar je hem uit hebt?? Want dat doe ik steeds, maar dan krijg ik hem niet in game Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam