oke hier de uitleg zorg dat je een sign van jh sign model vervangd door de codename.nif vervangt
1 open Jimmy's public domain z2f file met winrar Archiver dat doe je via rechtermuisknop en dan open met
2 nu ga je naar entities/objects/scenery/CODENAME
3 pak de codename.dds bestand en plaats dat in bijvoorbeeld je documenten
4 open paint.net en dan klik je open en dan moet je als goed is de sign model zien dan klik je op layers en dan inport file en dan je afbeelding
5 dan klik je op file save als en dan bij de balk ondering moet je zoeken naar DirectDraw Surface (DDS) (*.dds)" en dan oke zorg wel dat je de naam van je sign aanelkaar zet bij alle bestanden moet dit
6 vervang dit met de codename file met de geene die je hebt gemaakt
7 verander de naam van de icon.dds file in d naam van je sign
8 doe dit ook met de nif file en pak die dan en plaats die weer in je documenten open nifskopen en dan load en dan de nif file en dan moet je zoeken naar een paarse bloem en dan dubble klik en dan de naam van je sign met aan het eind .dds doe dan save save as en stop hem trug bij de andere bestanden
9 ga trug naar enties en dan ui zoopedia enties en dan de codename in je documenten plaatsen en dan open met kladblok en dan cthl en h en dan zie je een replace ding en dan in het zoek dit balkje <codename> zetten en dan in de onderste balk en dan zet je de naam van de sign er in an dan replace all en dan save
10 doe dit ook met de anderen codename bestanden en zorg dat er geen bestand codename heet en dan in de zt2 map zetten en dan moet hij ingame zijn ik hoop dat helpt gr legoman12324 een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Added (27 Apr 2012, 10:25) --------------------------------------------- @ legoman12324, Heb jij miss. de download link van de download ik kan wel op paint.net maar ik download pdf of zo lijkt me niet dat dat hem is! En ik krijg hem sowieso niet op m,n pc, als het hem is Edit: Heb hem al via een anderen site @ legoman12324, Wat is: DirectDraw Surface ik heb het namelijk niet op m,n pc staan? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, wat heb je widows 7 wand dan moet je in een balk met bestand dingen tegen zoals nif dds en dus ook DirectDraw Surface dds heelemaal onderaan een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Bij menu of bij paint.net? Ik snap er zo niks van miss. beteren uitleg??? Bij die stap? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, als je je dds bestand opslaat da krijge je toch opsie hoe je hem opslaat en dam oet je dat DirectDraw Surface dds hebben een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
@ legoman12324, Èn heb je miss.een link van de download, want ik heb dat prog. niet op m,n pc Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ wollykonijn, het is geen download als je een sign gaat maken heb je toch een dds bestand dat doe je dan in je documenten en dan openen met paint.net en dan als je je sign hebt gemaakt dan sla je hem op en dan moet je een baklje krijgen met dds nif en drawsurface dds en dat moet je hebben een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Added (27 Apr 2012, 20:25) --------------------------------------------- Oke, nu heb ik stap voor stap gedaan alleen hoe moet je er 1 zt2 bestand van maken van al de bestanden?
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam