Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

european wonder's
hananas59
Datum: Vrijdag, 06 Jul 2012, 21:19 | Bericht # 41   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Kassa Medewerker

bedankt ga wel eerst beginnen met iets makkelijks maar misschien niet van het europ pack

Berichtbedankt ga wel eerst beginnen met iets makkelijks maar misschien niet van het europ pack

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 06 Jul 2012 om 21:19
Cheeta7
Datum: Zaterdag, 07 Jul 2012, 13:11 | Bericht # 42   
ZTSF Gegevens

Horeca Medewerker

Tof dat jullie een Designers-groep zijn! Ik heb wel nog een ideetje wat niet veel inhoud: een bord die je verwelkomt in het deel ''europa'' dat zal goed kunnen gebruikt worden als mensen hun dierentuin willen indelen in continenten. Iets zoals een hoge paal waar het op staat. ^_^

Groetjes Cheeta7

BerichtTof dat jullie een Designers-groep zijn! Ik heb wel nog een ideetje wat niet veel inhoud: een bord die je verwelkomt in het deel ''europa'' dat zal goed kunnen gebruikt worden als mensen hun dierentuin willen indelen in continenten. Iets zoals een hoge paal waar het op staat. ^_^

Groetjes Cheeta7

Bericht getypt door - Cheeta7
Toegevoegd op 07 Jul 2012 om 13:11
harry
Datum: Zondag, 08 Jul 2012, 08:48 | Bericht # 43   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 4

Kassa Medewerker

@cheeta7 er is al een pack met Auropa,Afrika,noord- Amerika zuid- Amerika etc.
maar het zou wel leuk zijn als je toch nog die muren zou maken!
de skin is echt heel cool!

Bericht@cheeta7 er is al een pack met Auropa,Afrika,noord- Amerika zuid- Amerika etc.
maar het zou wel leuk zijn als je toch nog die muren zou maken!
de skin is echt heel cool!

Bericht getypt door - harry
Toegevoegd op 08 Jul 2012 om 08:48
hananas59
Datum: Zondag, 08 Jul 2012, 21:44 | Bericht # 44   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

het lukt nog steeds niet ga hulp vragen op NS

Added (08 Jul 2012, 21:44)
---------------------------------------------
http://en.wikibooks.org/wiki....version

zo heb handleiding gekregen van iemand van NS
71 hoofdstukken en ik weet iet hoe veel paragrafen

Berichthet lukt nog steeds niet ga hulp vragen op NS

Added (08 Jul 2012, 21:44)
---------------------------------------------
http://en.wikibooks.org/wiki....version

zo heb handleiding gekregen van iemand van NS
71 hoofdstukken en ik weet iet hoe veel paragrafen

Toegevoegd op 08 Jul 2012 om 21:44
legoman12324
Datum: Zondag, 08 Jul 2012, 21:47 | Bericht # 45   
legoman12324  
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast: 3

Onderdirecteur

zooooooo dat zijn veel paragrafen zeg ik waag me er niet aan ik wens je su6 er mee

een klein zinnetje: DE NATUUR IS DE LEERMEESTER VAN IEDER
Berichtzooooooo dat zijn veel paragrafen zeg ik waag me er niet aan ik wens je su6 er mee

Bericht getypt door - legoman12324
Toegevoegd op 08 Jul 2012 om 21:47
hananas59
Datum: Maandag, 09 Jul 2012, 20:57 | Bericht # 46   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

Err.. 3D art, like anything at all (Not just art) takes years of practice. There is no defined length of time. It depends on how much time you put into it, and how well you excel at it and whether you have any talent in that field to begin with.

lees dit hij zegt dat hety jaren gaat duren voordat ik het kan sorry maar daar heb ik geen zin in sorry echt zeer sorry

BerichtErr.. 3D art, like anything at all (Not just art) takes years of practice. There is no defined length of time. It depends on how much time you put into it, and how well you excel at it and whether you have any talent in that field to begin with.

lees dit hij zegt dat hety jaren gaat duren voordat ik het kan sorry maar daar heb ik geen zin in sorry echt zeer sorry

Toegevoegd op 09 Jul 2012 om 20:57
carnotaurus
Datum: Vrijdag, 13 Jul 2012, 20:45 | Bericht # 47   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 2

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Onderdirecteur

als je een aantal basis dingen kunt,
kunnen we al verder, echt goed zijn duur jaren,
maar misschien de basis wel snel!

en cheeta7,
kijk even aan het begin van dit topic!

dieren? ik weet er alles van! heb je een vraag? PM me!
Berichtals je een aantal basis dingen kunt,
kunnen we al verder, echt goed zijn duur jaren,
maar misschien de basis wel snel!

en cheeta7,
kijk even aan het begin van dit topic!

Bericht getypt door - carnotaurus
Toegevoegd op 13 Jul 2012 om 20:45
hananas59
Datum: Vrijdag, 13 Jul 2012, 21:13 | Bericht # 48   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

nee kan zelfs geen basis dingen je moet zoveel dingen doen om iets te verandeen en zoveel leteer en cijfercombinatie kennen dat gaat me echt te ver echt sorry heel erg sory

Berichtnee kan zelfs geen basis dingen je moet zoveel dingen doen om iets te verandeen en zoveel leteer en cijfercombinatie kennen dat gaat me echt te ver echt sorry heel erg sory

Toegevoegd op 13 Jul 2012 om 21:13
wollykonijn
Datum: Zondag, 15 Jul 2012, 16:15 | Bericht # 49   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 1

Onderdirecteur

@ hananas59, Ik heb al wat dingen gevonden als je op s drukt en op de linker muisknop drukt kan je de vorm groter maken als je op de d drukt en je linker muisknop beweegt krijg je een soort kwast geen idee waar het voor dient!
Als je de rechter muisknop houdt in geduwd kan je hem omhoog zetten op het nivo wat wilt, als je op de v drukt en dan je rechter muisknop houdt in gedrukt kan iets doen met de kleur, als je de e in drukt en dan scrollt en je muist beweegt kan je hem kopiëren en hem op een plaats zetten waar je wil,
Zo kun je door gaan ik zal nog wat dingen zoeken maar eerst wil ik dit probleem opgelost krijgen:
Hier heb ik normaal nooit last van als ik winrar open en naar het nif bestand ga van de sign en dan het nif bestand wil openen lukt het niet dan krijg ik een soort code of zo te zien weet iemand wat ik hier tegen moet doen normaal kan ik hem gewoon openen! %)
Iemand een oplossing??

Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's:
Zt2 signteam

Bericht veranderd door: wollykonijn - Maandag, 16 Jul 2012, 09:00
Bericht@ hananas59, Ik heb al wat dingen gevonden als je op s drukt en op de linker muisknop drukt kan je de vorm groter maken als je op de d drukt en je linker muisknop beweegt krijg je een soort kwast geen idee waar het voor dient!
Als je de rechter muisknop houdt in geduwd kan je hem omhoog zetten op het nivo wat wilt, als je op de v drukt en dan je rechter muisknop houdt in gedrukt kan iets doen met de kleur, als je de e in drukt en dan scrollt en je muist beweegt kan je hem kopiëren en hem op een plaats zetten waar je wil,
Zo kun je door gaan ik zal nog wat dingen zoeken maar eerst wil ik dit probleem opgelost krijgen:
Hier heb ik normaal nooit last van als ik winrar open en naar het nif bestand ga van de sign en dan het nif bestand wil openen lukt het niet dan krijg ik een soort code of zo te zien weet iemand wat ik hier tegen moet doen normaal kan ik hem gewoon openen! %)
Iemand een oplossing??

Bericht getypt door - wollykonijn
Toegevoegd op 15 Jul 2012 om 16:15
hananas59
Datum: Zondag, 15 Jul 2012, 18:39 | Bericht # 50   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

oke dat zijn de basis dingen wist er 1 of 2 niet van maar het probleem is om een mooie vorm te maken

Berichtoke dat zijn de basis dingen wist er 1 of 2 niet van maar het probleem is om een mooie vorm te maken

Toegevoegd op 15 Jul 2012 om 18:39
Search:

Hosted by uCoz