ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 144 Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
Tof dat jullie een Designers-groep zijn! Ik heb wel nog een ideetje wat niet veel inhoud: een bord die je verwelkomt in het deel ''europa'' dat zal goed kunnen gebruikt worden als mensen hun dierentuin willen indelen in continenten. Iets zoals een hoge paal waar het op staat.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 89 Prijzenkast:
4
Kassa Medewerker
@cheeta7 er is al een pack met Auropa,Afrika,noord- Amerika zuid- Amerika etc. maar het zou wel leuk zijn als je toch nog die muren zou maken! de skin is echt heel cool!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Err.. 3D art, like anything at all (Not just art) takes years of practice. There is no defined length of time. It depends on how much time you put into it, and how well you excel at it and whether you have any talent in that field to begin with.
lees dit hij zegt dat hety jaren gaat duren voordat ik het kan sorry maar daar heb ik geen zin in sorry echt zeer sorry
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 78 Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
nee kan zelfs geen basis dingen je moet zoveel dingen doen om iets te verandeen en zoveel leteer en cijfercombinatie kennen dat gaat me echt te ver echt sorry heel erg sory
@ hananas59, Ik heb al wat dingen gevonden als je op s drukt en op de linker muisknop drukt kan je de vorm groter maken als je op de d drukt en je linker muisknop beweegt krijg je een soort kwast geen idee waar het voor dient! Als je de rechter muisknop houdt in geduwd kan je hem omhoog zetten op het nivo wat wilt, als je op de v drukt en dan je rechter muisknop houdt in gedrukt kan iets doen met de kleur, als je de e in drukt en dan scrollt en je muist beweegt kan je hem kopiëren en hem op een plaats zetten waar je wil, Zo kun je door gaan ik zal nog wat dingen zoeken maar eerst wil ik dit probleem opgelost krijgen: Hier heb ik normaal nooit last van als ik winrar open en naar het nif bestand ga van de sign en dan het nif bestand wil openen lukt het niet dan krijg ik een soort code of zo te zien weet iemand wat ik hier tegen moet doen normaal kan ik hem gewoon openen! Iemand een oplossing?? Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam