ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 413 Prijzenkast:
3 ZTAOCredits:0Reputatie:1
Curator
i k zou het eigenlijk ook heel leuk vinden dat je ook andere borden maakt van bijvoorbeeld 'vogelgebouw' of 'aquarium' want ik vind dat zootycoon 2 dat echt miste Banner+Avatar made by McCamel
Die borden zijn echt mooi en een goede skin, de walliebie vind ik de skin niet zo mooi, En ik zou die REPTIELENHUIS er in laten zitten net als tigerman zei Volière en aquarium zijn een goed idee
Datum: Zaterdag, 12 Dec 2009, 20:18 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Egbert, Kijk eens naar de datum van het laatste antwoord. Dat is midden november geweest, het is nu midden december, dus een beetje bumpen, wil je er AUB op letten!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Zaterdag, 26 Dec 2009, 17:08 | Bericht # 19
Laura
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 9 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
ja leuk bedacht die borden een leuke aan winst ik kan niet wachten tot je ze kan downloaden
Added (26 Dec 2009, 16:57) --------------------------------------------- ik heb mischien iets leuks bedacht voor een boog een boog met kleurige slingers voor 1 jarig bestaan van zoo tycoon of een tafel met parasol met vlagen er aan.
Added (26 Dec 2009, 17:08) --------------------------------------------- nog een idee schiet me te binnen voor zoo tycoon een kerstboom met lichtejes en een vuurwerk plaats waar de gasten kunnen kijken mischien vinden jullie het ook leuk zo niet dan heb ik het geprobeert.prettige vakantie verder