ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Hallo iedereen, ook ik ben begonnen met designen en wel met een Bordenpack en als tussendoortje een Bennet-Wallabie, skinnen krijg ik al aardig door en modeleren ook wel een beetje, alleen coderen moet ik nog leren. Mijn dank gaat met name uit naar Raymond die me met veel dingen heeft geholpen. Allereerst het Bordenpack, hier enkele screens vanuit Nifskope. (reptielenbord; komt waarschijnlijk niet in het pack)
En mijn Bennet-Wallabie, de skin zal zo blijven ookal zit er vrij veel herhaling in, maar dat neem ik mee voor mijn volgende dier.
Erg leuke en grappige borden Joppie! Vooral dat reptielenhuisbord is handig misschien kun je er ook een met aquarium of vogelhuis maken?
Je wallaby zou ik toch nog anders skinnen want ik vind hem er eerlijk gezegd niet erg natuurlijk uitzien... Het lijkt wel of ie een soort boomstam op zijn buik heeft Maar toch leuk bedacht!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja de borden zijn een leuke aanwinst voor de dierentuin!! Ik vind de plaatjes op de borden mooi en de tekst ook. De Wallaby vind ik wat minder, zoals ze al zeiden, het lijkt net of hij een boomstam heeft en er zitten vlekjes op zijn lichaam!! Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 33 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
De Buik van de Wallabie is inmiddels verbeterd en heeft nu een duidelijkere witte vacht, de rest laat ik denk ik wel zo, moet hem binnekort nog wel coderen, de borden ben ik mee bezig en heb de tip om een 'vogelhuisbord' enz. opgevolgd, die komen waarschijnlijk wel een ander pack
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 1 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Heel mooi gedaan, zeker de borden, ik zou ze zeker ingame willen zien/hebben, ze zijn echeen toevoeging voor je zoo. Hoi, ik ben tom, een zoo tycoon gek X'D