Job Designtopic; Bordenpack & Bennet-Wallabie
Laraatje2008
Datum: Woensdag, 27 Jan 2010, 15:26 | Bericht # 21
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
10
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (chuckingsquid )
The Wallaby is cute!
Tell why the wallaby is cute!! Explain why you think that. Greetings from Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (chuckingsquid )
The Wallaby is cute!
Tell why the wallaby is cute!! Explain why you think that. Greetings from Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 27 Jan 2010 om 15:26
rejesi
Datum: Woensdag, 27 Jan 2010, 20:53 | Bericht # 22
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
ziet er goed uit! Alleen ik vind de Walibi wat minder, hij is een beetje streperig.... Maar verder ziet hij ermooi uit! De borden zijn erg goed gelukt, leuke plaatjes, erg duidelijk, en een erg realistisch soort hout. Dus een erg goede creatie, ik ga hem zeker dowloaden!
Bericht ziet er goed uit! Alleen ik vind de Walibi wat minder, hij is een beetje streperig.... Maar verder ziet hij ermooi uit! De borden zijn erg goed gelukt, leuke plaatjes, erg duidelijk, en een erg realistisch soort hout. Dus een erg goede creatie, ik ga hem zeker dowloaden! Bericht getypt door - rejesi Toegevoegd op 27 Jan 2010 om 20:53
Chilean_Kangaroo
Datum: Maandag, 19 Apr 2010, 02:18 | Bericht # 23
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
joppiue i dotn have idea you design its look beutifull congratulations zt need more australian animals because two australian animal dont make a big zoo zone right?
Bericht joppiue i dotn have idea you design its look beutifull congratulations zt need more australian animals because two australian animal dont make a big zoo zone right? Bericht getypt door - Chilean_Kangaroo Toegevoegd op 19 Apr 2010 om 02:18
julmuis
Datum: Maandag, 19 Apr 2010, 07:05 | Bericht # 24
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
perfecte borden, die ga ik zeker downloaden!
Doe nu mee met BuildAZoo!
Bericht perfecte borden, die ga ik zeker downloaden! Bericht getypt door - julmuis Toegevoegd op 19 Apr 2010 om 07:05
zebraatje
Datum: Dinsdag, 27 Apr 2010, 19:59 | Bericht # 25
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
waar kun je deze borden downloaden? ruben
Bericht waar kun je deze borden downloaden? ruben
Bericht getypt door - zebraatje Toegevoegd op 27 Apr 2010 om 19:59
Laraatje2008
Datum: Dinsdag, 27 Apr 2010, 21:10 | Bericht # 26
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
10
ZTAO
Reputatie: 4
Voormalig Crewlid
Directeur
Quote (zebraatje )
waar kun je deze borden downloaden?
Die zijn nog nergens te downloaden. Geduld is een schone zaak, Ruben. Groetjes van Laraatje
En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Bericht Quote (zebraatje )
waar kun je deze borden downloaden?
Die zijn nog nergens te downloaden. Geduld is een schone zaak, Ruben. Groetjes van Laraatje Bericht getypt door - Laraatje2008 Toegevoegd op 27 Apr 2010 om 21:10
zebraatje
Datum: Donderdag, 29 Apr 2010, 08:54 | Bericht # 27
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
ZTAO
Reputatie: 1
Kassa Medewerker
okee ik wacht rustig af maar het zijn zeker mooie borden vooral die van het broedgebied mijn complimenten ruben
TehDancingKitteh
Datum: Dinsdag, 04 Mei 2010, 20:26 | Bericht # 28
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
De borden zien er goed uit! Het hout van de borden ziet realistisch uit. Maar is het mogelijk dat de die walibi wat dikker en kleiner maakt? Zoals op deze foto:
Bericht De borden zien er goed uit! Het hout van de borden ziet realistisch uit. Maar is het mogelijk dat de die walibi wat dikker en kleiner maakt? Zoals op deze foto: Bericht getypt door - TehDancingKitteh Toegevoegd op 04 Mei 2010 om 20:26