Raymond en ik zijn een nieuw project gestart: Het koraalrif flora pack. We willen meer planten maken voor het biome rif, zodat je in ZT2 realistische koraalriffen kunt maken met veel diversiteit. We hebben op dit moment al 12 planten af.
De zeeanjelier (wit) en de paardeanemoon (rood)
Hersenkoraal
Vuurkoraal
de rode zeewaaier en de Venus zeewaaier
De Diadema zee-egel en de zeekomkommer
De blauwe zeester en de Monilis zeester
Zweepkoraal
Paarse buisspons
Er komen waarschijnlijk nog iets meer planten in het pack.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Het ziet er heel mooi uit, alleen vind ik sommige zoals het vuurkoraal lijkt een beetje te zweven en sommige andere dingen ook. Maar verder vind ik het wel mooi, mooie kleuren en een mooi samenhang tussen alles. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
@ChrissievdP: Op de laatste foto is een klein voorbeeldrifje te zien. Daaruit kun je opmaken hoe groot de planten ongeveer zullen zijn. Niet zo hoog, in elk geval .
@Laraatje2008: Ik denk dat dat komt omdat een paar planten op de foto half op een heuveltje staan .
@Casey: Check de laatste foto.
Anderen ook bedankt voor hun reactie.
De tweede update. We hebben weer 2 nieuwe planten, en we hebben een V2 gemaakt voor de anemonen, met realistischere modellen. De nieuwe planten:
Kussenzeester
Paddestoelkoraal
De V2 van de zeeanjelier.
De V2 van het paardeanemoon.
En als laatste heb ik nog even een snel voorbeeldrifje in elkaar gezet, als voorbeeld van wat je met dit pack kan maken.
We hebben nu 14 planten af. We willen er nog ééntje maken, en dan ons pack uitbrengen. Als je nog ideeën hebt voor de laatste plant, horen we die graag .
ik heb niet echt een idee voor een plant maar meer voor een rotsformatie waarin je een aantal planten verwerkt, dan vind ik er altijd heel mooi uitzien. verder, de meshen van alle planten zijn geweldig net als de skins, ik denk wel dat ik dit pack ga downloaden
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
dit pack is prachtig! de skin is helemaal top maar ik heb dit nog nooit gezien:in een blok veel verschilende planten en het hele vak innemen en als je er een paar naast elkaar plaatst dat je dan gemakkelijk een rijf kan maken. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Erry en Raymond, Dit pack is geweldig, de anemoon ziet er al beter uit, heeft een mooie steel nu gekregen en dat plaatje van het geheel, mooi echt heel erg mooi. Mooi gedaan, lekker felle kleuren en mooi gemaakt. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!