ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Dat komt omdat ik een fout heb met Google Sites! Hij slaat niet op. Alleen ik zie die wijzigingen op een of andere manier, maar ik ben er mee bezig om die Google Site fout te herstellen. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 181 Prijzenkast:
2
Verzorger
ik zie het nu wel goed staan, ik kan me echt irriteren aan zulke kleine foutjes. ik vind het alleen een beetje raar dat je er zoo's hebt staan waar nog geen dieren zijn, ik zou dan tenminste wat informatie geven over de zoo. je bent bijv. als ZTSF-member even lekker op jouw site aan het kijken en je hebt de eerste zoo bekeken, je denkt "dit vind ik écht mooi, ik wil graag meer zien", je gaat naar de volgende zoo en ziet alleen teleurstellend staan:
"Wildlife Parc Oxford is just maked. Wait a time and here you see also photos of Wildlife Parc Oxford!"
9
Curator
Ja, maar gewoon over het algemeen, er komt binnenkort een nieuwe zoo, Jason G.L Zoo (Reims, France)
Added (30 Sep 2010, 17:32) --------------------------------------------- Ik heb de homepagina van de 2 nieuwe zoos al invulling gegeven, alleen moeten de pics nog komen
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Ik heb Jason GL Bijna af! Morgen komen de Eerste screens
weer niet gemeen bedoeld hoor, maar je stelt me toch weer teleur... dit zei je namelijk een week geleden... waarom zijn de screens er nog steeds niet? en sorry dat ik steeds zo zeur
9
Curator
Omdat ik de daken van snowleo's voileres maar niet in mijn spel krijg, voor Jason GL Zoo, en die heb ik nodig, en daarbaal ik dus ook ontzettend van. Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!