ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Ik kan jullie zeggen dat de website tijdelijk offline is gehaald! Maar dat is helemaal niet ernstig
Er komt namelijk een UPDATE!
Er worden dingen helemaal opnieuw gedaan. Bijv. de teksten, of de afbeeldingen!
Een duidelijke lijst:
Nieuwe teksten
Nieuwe pics
Nieuwe subpages
De look is nieuw!
De indeling
En een nieuwe banner!
Een nieuw Project: Dutch Zoo Project
... Dus nog even wachten tot volgende week, en tadaaa! De nieuwe versie is er!
Added (30 Okt 2010, 15:58) --------------------------------------------- Er is een lid in het team, Tigerman als de vertaler naar het Engels, Omdat hij beter Engels kan, en die van mij gewoon echt prut is.
Frank
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Woensdag, 03 Nov 2010, 17:41
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 409 Prijzenkast:
1
Curator
nice, dierentuiner kan ook heel goed dierentuinen maken! dat past wel in het team! ik verwacht nu wle veel he! (ook al vertaald dierentuiner alleen maar )
thanks to umpaloompa for this amazing avatar&banner!
9
Curator
Dierentuiner, nee Tigerman.
Tigerman zorgt voor de vertaling van de Site, hij maakt geen Dierentuinen. Maar je moet niet veel verwachting van mijn projecten, alleen van de nieuwe site, die alleen ik kan bekijken, samen met Tigerman.
Frank
Datum: Woensdag, 03 Nov 2010, 17:55 | Bericht # 28
9
Curator
Bedankt, wel de volgende keer als ik het over een zoo heb, niet zo vertalen dat je het over de FZAC in het Algemeen hebt, gewoon over een zoo laten hebben, voor de rest is het oke. Laten we maar even via PB verder gaan, want zo praten over wat er gedaan wordt is Spam. Added (03 Nov 2010, 17:55) --------------------------------------------- Laatste nieuws:
De FZAC lanceert een nieuw project, The Dutch Zoo Project! Het is een Project door mij, namens de FZAC, om in Zoo Tycoon 2 vele Nederlandse Zoo's levensecht na te maken! Dit project is gemaakt met de kennis van de destbetreffende zoo, maar bij gebrek aan informatie en indeling van de zoo, een bezoek. Beginnende bij Ouwenhands
Ik ben niet helemaal tevreden over de naam, dus ik vraag om voorstellen! Voorstellen kunnen worden ge-PB't naar TigerKeeper* onder het onderwerp "Nieuw naamsvoorstel DZP ~Jou Nickname~"
Frank
*NIET Tigerman, zo wel, word het voorstel niet aangenomen, hoe goed hij ook is!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Woensdag, 03 Nov 2010, 17:56
Datum: Zaterdag, 13 Nov 2010, 14:43 | Bericht # 30
9
Curator
Ik zit nou net alle foto's te maken en dieren aan het plaatsen, de foto's worden vandaag gemaakt, en morgen worden er nieuwe foto's geupload en de puntjes op de I gezet. Maar dan is er een probleempje, The Dutch Zoo Project. Dat zal waarschijnlijk nog later komen, heeft iemand daar bezwaar tegen?
Added (13 Nov 2010, 14:43) --------------------------------------------- De vernieuwing kan nog best lang duren. Door mijn spel. Hij valt steeds uit, heel irritant. Ik ben wel 5 keer bezig geweest het Tijger verblijf van Hampshire aan het vernieuwen, maar hij valt telkens uit, wat ik nu ook wel echt sch**t zat ben . Het haalt me werkelijk het bloed onder de nagels vandaan. Dus hierbij het bericht dat het nog best lang kan duren.