The official FZAC Website!
Frank
Datum: Vrijdag, 17 Sep 2010, 12:52 | Bericht # 1
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
9
Curator
Jaaa! De zoos van De FZAC (waar o.a. Hampshire lid van is) heeft vanaf vandaag een eigen site. Hier zijn foto's tezien, en andere leuke hebbedingentjes van de FZAC Zoos! Maar ik maak ook nieuwe FZAC zoo's juist daar bekend Ik heb de site maar even snel in elkaar geflans, de afwerkingen zijn dus nog niet helemaal perfect. Maar het begin is er al!
Een kleine look op de Homepage:
Dus neem een kijkje op: The official FZAC Zoos Website
Let Op! De site is wel engels, voor de internationale belangstellende van mijn Zoos.
TigerKeeper
Start a revolution, start a comeback! ~I'm back, In black!
Bericht veranderd door: TigerKeeper - Vrijdag, 17 Sep 2010, 12:56
Bericht Jaaa! De zoos van De FZAC (waar o.a. Hampshire lid van is) heeft vanaf vandaag een eigen site. Hier zijn foto's tezien, en andere leuke hebbedingentjes van de FZAC Zoos! Maar ik maak ook nieuwe FZAC zoo's juist daar bekend Ik heb de site maar even snel in elkaar geflans, de afwerkingen zijn dus nog niet helemaal perfect. Maar het begin is er al!
Een kleine look op de Homepage:
Dus neem een kijkje op: The official FZAC Zoos Website
Let Op! De site is wel engels, voor de internationale belangstellende van mijn Zoos.
TigerKeeper
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 17 Sep 2010 om 12:52
chickboy
Datum: Zaterdag, 18 Sep 2010, 21:01 | Bericht # 2
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
een kleine opmerking, in de linker kolom staat toturials, dit moet tutorials zijn. verder een erg goede site, mooie verblijven.
Bericht een kleine opmerking, in de linker kolom staat toturials, dit moet tutorials zijn. verder een erg goede site, mooie verblijven. Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 18 Sep 2010 om 21:01
Frank
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 16:49 | Bericht # 3
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Als je even op mijn site kijkt is het probleem verholpen Frank
Bericht Als je even op mijn site kijkt is het probleem verholpen Frank
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 16:49
Lucoshi
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 17:35 | Bericht # 4
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Horeca Medewerker
Mooie Site Ook je Dierentuin is erg mooi! Een vraag: Die 'Siberian Lynx' in je dierentuin, is die van mij? :P
Bericht Mooie Site Ook je Dierentuin is erg mooi! Een vraag: Die 'Siberian Lynx' in je dierentuin, is die van mij? :P Bericht getypt door - Lucoshi Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 17:35
Frank
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 18:19 | Bericht # 5
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Dat weet ik niet, ik gokte er ook maar op dat het een Siberische Lynx was. Er stond namelijk geen naam boven, bij de diersoorten.
Bericht Dat weet ik niet, ik gokte er ook maar op dat het een Siberische Lynx was. Er stond namelijk geen naam boven, bij de diersoorten. Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 18:19
chickboy
Datum: Maandag, 20 Sep 2010, 19:32 | Bericht # 6
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
ik zie dat het probleem is verholpen, alleen een ding: als je de subpagina "Sloth bear" bij hampshire nat. zoo bekijkt, zie ik het dier op geen een plaatje staan
Bericht ik zie dat het probleem is verholpen, alleen een ding: als je de subpagina "Sloth bear" bij hampshire nat. zoo bekijkt, zie ik het dier op geen een plaatje staan Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 20 Sep 2010 om 19:32
Frank
Datum: Woensdag, 22 Sep 2010, 16:14 | Bericht # 7
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
??? Wel hoor. Als je goed kijkt zie je wel paar Lippenberen (nederlandse naam voor Sloth Bear). Uit de verte lijken ze op paar zwarte vlekken.
Bericht ??? Wel hoor. Als je goed kijkt zie je wel paar Lippenberen (nederlandse naam voor Sloth Bear). Uit de verte lijken ze op paar zwarte vlekken.
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 22 Sep 2010 om 16:14
chickboy
Datum: Woensdag, 22 Sep 2010, 18:49 | Bericht # 8
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
2
Verzorger
ok, maar ik bedoelde eigenlijk een duidelijk.
Bericht ok, maar ik bedoelde eigenlijk een duidelijk. Bericht getypt door - chickboy Toegevoegd op 22 Sep 2010 om 18:49
tigerman
Datum: Woensdag, 22 Sep 2010, 19:47 | Bericht # 9
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 1
Curator
Ik heb een grote fout gevonden: Bij je flamingo-verblijf staat er flamencos, maar flamencos zijn van die spaanse dansers. Wat je bedoelde waren volgens mij Flamingos(hetzelfde in het NL als in het EN)
Banner+Avatar made by McCamel
Bericht Ik heb een grote fout gevonden: Bij je flamingo-verblijf staat er flamencos, maar flamencos zijn van die spaanse dansers. Wat je bedoelde waren volgens mij Flamingos(hetzelfde in het NL als in het EN) Bericht getypt door - tigerman Toegevoegd op 22 Sep 2010 om 19:47
Frank
Datum: Donderdag, 23 Sep 2010, 16:05 | Bericht # 10
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
9
Curator
Ohh, hahha! Foutje! Zal ik wijzigen, maar hij staat ook niet waar hij hoort. De pagina is vanaf nu hernoemt en verplaatst Frank
Bericht Ohh, hahha! Foutje! Zal ik wijzigen, maar hij staat ook niet waar hij hoort. De pagina is vanaf nu hernoemt en verplaatst Frank
Bericht getypt door - Frank Toegevoegd op 23 Sep 2010 om 16:05