@ Queenstown, heel erg bedankt voor je complimenten, morgen meer hoop dat jullie benieuwd zijn.. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
oke mooi zo hier zijn 2 foto's: 1. evee 2.Tiflouf Vinden jullie het goed dat ik nog een pokemon maak of willen jullie iets anders zien jullie mogen het aanvragen wat voor iets Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ harry,& @ Queenstown, Bedankt!! @ harry, Ik zal het proberen alleen weet ik niet of het lukt ben namelijk beter in dieren maar ik probeer het wel eens Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Datum: Donderdag, 31 Mei 2012, 20:42 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ wollykonijn, Als je toch beter in dieren bent: Ik zou wel graag een leeuw of een tijger willen zien, maar je moet het zelf weten Ben al benieuwd naar de volgende update!
Datum: Donderdag, 31 Mei 2012, 20:45 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 44 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
@ harry, Ja, ik snap ook niet hoe je met de muis van de computer kunt tekenen, want ik kan alleen tekenen met een potlood :P Maar ik ben echt weer heel benieuwd!