Ik denk dat het zo wel goed staat! Sumo Paint is een heel handig online foto shop het is makelijk en je kan er super mooie dingen mee doen! Dit heb ik er mee gemaakt: Ik ben nu bezig aan een giraffe, al die af is show ik hem hier, ik ben ook benieuwd wat jullie er van vinden
Added (24 Apr 2012, 13:39) --------------------------------------------- Ik heb me giraffe af, ik hoop dat jullie ook nog wat posten!
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Ik heb weer eens zin om wat van mijn creaties te showen deze keer heb ik een soort draak van pokemon na gemaakt: Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Queenstown, @ harry, Bedankt ben nu nog wat pokemon's aan het na maken, die zet ik dadelijk ook online Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Hier een picachu: Hier nog een vulpix ik heb er meer na gemaakt maar dat zijn rer best veel dus zet ik ze in etappes neer morgen de rest van de pokemon's miss. dadelijk nog een ander dier.. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam