@ Queenstown, Heb veel ervaring met de muis zelf weet ik het eigenlijk ook niet, en bij mij is het net andersom kan ik het beter met de muis.. Ik teken wel cartoon als ik teken @ Queenstown, Ik zal wel kijken miss. wel alle 2. ik heb een tijd terug nog wel een hoofd gemaakt Ik zal vandaag in iedergeval nog een pokemon maken Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
@ Queenstown, Nee van de tijger, hier is een pokemon seadra: Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Alweer bedankt ik ga kijken of ik het nog mooier kan maken en minder pixelig Moet ik ff naar de penselen kijken bij sumo paint.. Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Jup, klopt.. Deze is dan wel weer pixelig maar dit hoort gewoon bij sumo paint pak maar eens kwast 3 die is pixelig die vorige was met een anderen kast gedaan.. Ps jullie mogen hier ook je eigen dingen showen Ik heb nog een squirtle gemaakt: Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht veranderd door: wollykonijn - Vrijdag, 01 Jun 2012, 17:21