Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Mondo Zoo
raymondhoek
Datum: Donderdag, 24 Dec 2009, 14:07 | Bericht # 11   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

ZTSF Admin
Directeur

Quote (Laraatje2008)
De eerste is heel erg mooi, de tweede laadt niet bij mij, dus even wachten. Kun je gewoon een 2e dierentuin openen zonder dat de eerste verloren gaat. Ben nu bezig met de 3 trekpaarden die ik moet hebben en daarvoor veel LOL krijg. Ben benieuwd of ik het red. Ben wel al bij niveau 9 en moet nu een minicircuit aanleggen. Groetjes van Laraatje

Alleen als je meerdere mail adressen hebt, maar jij hebt ook je @ztsf.nl mail adres nog, dus dat lukt wel :p

Dit is de 1e:

Dit is de 2e:

Dit de 3e:

Raymond ;)

Bericht
Quote (Laraatje2008)
De eerste is heel erg mooi, de tweede laadt niet bij mij, dus even wachten. Kun je gewoon een 2e dierentuin openen zonder dat de eerste verloren gaat. Ben nu bezig met de 3 trekpaarden die ik moet hebben en daarvoor veel LOL krijg. Ben benieuwd of ik het red. Ben wel al bij niveau 9 en moet nu een minicircuit aanleggen. Groetjes van Laraatje

Alleen als je meerdere mail adressen hebt, maar jij hebt ook je @ztsf.nl mail adres nog, dus dat lukt wel :p

Dit is de 1e:

Dit is de 2e:

Dit de 3e:

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 24 Dec 2009 om 14:07
ronwan
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 09:40 | Bericht # 12   
ronwan 
ZTSF Gegevens
Groep: Non-actief lid
Prijzenkast: 0

Vrijwilliger

Ben ook al een tijdje bezig op Mondozoo, maar heb nog geen problemen gehad met de niveau's.
Ben nu op niveau 13 en heb dus niveau 8 waar ik sommigen over hoor klagen gewoon kunnen halen.

Wel gaat het allemaal een beetje langzaam omdat je best veel LOL nodig hebt om dieren te kopen, hokken te bouwen etc en het aantal bezoekers valt altijd een beetje tegen.
Weet iemand een tip om meer bezoekers te krijgen?
Mijn entreekaartjes kosten slechts 3 LOL; als ik het verhoog dallt het aantal bezoekers.

Verder valt het niet mee om klikkers op mijn banner te krijgen voor de cruise, dus ...... hieronder mijn banner :)
Bedankt!!

[URL=http://Ronwan.mondozoo.com][IMG]http://my.mondozoo.com/mondozoonfs/9c4a117019d7e9e47fcab96a84b47d89.png[/IMG][/URL]
BerichtBen ook al een tijdje bezig op Mondozoo, maar heb nog geen problemen gehad met de niveau's.
Ben nu op niveau 13 en heb dus niveau 8 waar ik sommigen over hoor klagen gewoon kunnen halen.

Wel gaat het allemaal een beetje langzaam omdat je best veel LOL nodig hebt om dieren te kopen, hokken te bouwen etc en het aantal bezoekers valt altijd een beetje tegen.
Weet iemand een tip om meer bezoekers te krijgen?
Mijn entreekaartjes kosten slechts 3 LOL; als ik het verhoog dallt het aantal bezoekers.

Verder valt het niet mee om klikkers op mijn banner te krijgen voor de cruise, dus ...... hieronder mijn banner :)
Bedankt!!

Bericht getypt door - ronwan
Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 09:40
rejesi
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 09:43 | Bericht # 13   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid

Parkeerhulp

Ey, ik speel Mondo Zoo sinds gisteren ook. De link is http://rejesi.mondozoo.com/.
Alleen ik snap niet hoe je gasten krijgt. Want die blijft maar op 0 staan. Moet je je dierentuin openzetten ofzo? :p

BerichtEy, ik speel Mondo Zoo sinds gisteren ook. De link is http://rejesi.mondozoo.com/.
Alleen ik snap niet hoe je gasten krijgt. Want die blijft maar op 0 staan. Moet je je dierentuin openzetten ofzo? :p

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 09:43
ronwan
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 09:47 | Bericht # 14   
ronwan 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Hey Rejesi,
Ik heb bij jou geklikt, sta je nu niet meer op 1?

Kun je bij mij ook klikken aub:

[URL=http://Ronwan.mondozoo.com][IMG]http://my.mondozoo.com/mondozoonfs/9c4a117019d7e9e47fcab96a84b47d89.png[/IMG][/URL]
BerichtHey Rejesi,
Ik heb bij jou geklikt, sta je nu niet meer op 1?

Kun je bij mij ook klikken aub:

Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 09:47
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 11:48 | Bericht # 15   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Rejesi, je hebt als het goed is nu gasten. De eerste dag dat je je dierentuin opent krijg je geen gasten maar ik heb ze nu zien lopen. Ik vind dit een mooi spel, alleen ben ik nu bij niveau 11 en daar moet je of de savanne of de jungle mee gaan bouwen, maar inderdaad je moet er hartstikke veel LOL voor hebben en dat duurt eventjes. Groetjes en veel succes iedereen met haar of zijn Mondozoo!! Groetjes van Laraatje :D

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtRejesi, je hebt als het goed is nu gasten. De eerste dag dat je je dierentuin opent krijg je geen gasten maar ik heb ze nu zien lopen. Ik vind dit een mooi spel, alleen ben ik nu bij niveau 11 en daar moet je of de savanne of de jungle mee gaan bouwen, maar inderdaad je moet er hartstikke veel LOL voor hebben en dat duurt eventjes. Groetjes en veel succes iedereen met haar of zijn Mondozoo!! Groetjes van Laraatje :D

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 11:48
ronwan
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 13:54 | Bericht # 16   
ronwan 
ZTSF Gegevens

Vrijwilliger

Laraatje, ik heb nu ook op jouw banner geklikt .. kun je de mijne aub ook klikken (zie hierboven .... Sawat Dee Zoo) .. dank je!!

maareh .. waar zie jij de bezoeker lopen?? lol

BerichtLaraatje, ik heb nu ook op jouw banner geklikt .. kun je de mijne aub ook klikken (zie hierboven .... Sawat Dee Zoo) .. dank je!!

maareh .. waar zie jij de bezoeker lopen?? lol

Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 13:54
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 15:43 | Bericht # 17   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Dat zijn die kleine zwarte streepjes!! Dat zijn de bezoekers!! Maar ik heb al op je banner geklikt Ronwan, dus als het goed is ben je opgeschoten met je cruise!! Succes en groetjes van Laraatje :D

BerichtDat zijn die kleine zwarte streepjes!! Dat zijn de bezoekers!! Maar ik heb al op je banner geklikt Ronwan, dus als het goed is ben je opgeschoten met je cruise!! Succes en groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 15:43
rejesi
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 16:27 | Bericht # 18   
ZTSF Gegevens

Parkeerhulp

Ik heb een vraagje, hoe worden je dieren niet meer ziek?

BerichtIk heb een vraagje, hoe worden je dieren niet meer ziek?

Bericht getypt door - rejesi
Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 16:27
raymondhoek
Datum: Donderdag, 31 Dec 2009, 17:10 | Bericht # 19   
ZTSF Gegevens
Groep: ZTSF beheerder
Prijzenkast: 9

ZTAO

ZTSF Admin
Directeur

Quote (rejesi)

Duurste verzorger en dierenarts nemen.
En beide zo hoog mogelijk opleiden B)

1 van mijn zoo's zit al over niveau 14 heen :p

Raymond ;)

Bericht
Quote (rejesi)

Duurste verzorger en dierenarts nemen.
En beide zo hoog mogelijk opleiden B)

1 van mijn zoo's zit al over niveau 14 heen :p

Raymond ;)

Bericht getypt door - raymondhoek
Toegevoegd op 31 Dec 2009 om 17:10
Laraatje2008
Datum: Zaterdag, 16 Jan 2010, 20:29 | Bericht # 20   
ZTSF Gegevens

ZTAO

Voormalig Crewlid
Directeur

Ik heb een probleem met de WAF. Mijn reputatie is daar een beetje laag en ik heb al een donatie gedaan maar dat helpt niet en nu kan ik geen dieren kopen, ja op de zwarte markt maar dat doe ik liever niet. Ik heb mijn savanne geopend alleen zitten er geen dieren in.
Tegenwoordig ben ik ook dierenarts op Mondovet. Ook een heel verslavend spel kan ik je wel vertellen, alleen je krijgt maar weinig points en daarop moet je dus wachten en kun je niet zoveel patienten behandelen als je zo willen. Maar verslavend zijn deze spellen wel. Groetjes van Laraatje :D

BerichtIk heb een probleem met de WAF. Mijn reputatie is daar een beetje laag en ik heb al een donatie gedaan maar dat helpt niet en nu kan ik geen dieren kopen, ja op de zwarte markt maar dat doe ik liever niet. Ik heb mijn savanne geopend alleen zitten er geen dieren in.
Tegenwoordig ben ik ook dierenarts op Mondovet. Ook een heel verslavend spel kan ik je wel vertellen, alleen je krijgt maar weinig points en daarop moet je dus wachten en kun je niet zoveel patienten behandelen als je zo willen. Maar verslavend zijn deze spellen wel. Groetjes van Laraatje :D

Toegevoegd op 16 Jan 2010 om 20:29
Search:

Hosted by uCoz