ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Vindt Mondozoo leuk om te spelen maar gaat wel allemaal een beetje langzaam in mijn ogen .... grootste boosdoener is geldgebrek. Mijn bezoekersaantallen variereen van can 600-2000, dus dat brengt niet zo heel veel geld in het laatje en de verkopen van de winkels zijn aan de bezoekersaantallen gerelateerd.
Vandaag eens de klassementen bekeken .. wow !! sommigen hebben een LOL saldo van 203 miljoen !! Vraag me af hoe ze dat doen. Zelfs als ik niets zou uitgeven duurt het nog maanden (minstens) om dat te bereiken.
Waarschijnlijk zal het bezoekersaantal stijgen naar mate de dierentuin meer vordert. Ik heb echter al de meeste winkels open en best redelijk wat gebieden in de zoo geopend; kopen van exotische dieren gaat echter weer langzaam omdat die duur zijn ... met mazzel kan ik gemiddeld 1 exotisch dier per dag kopen.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee en hebben jullie nog tips?
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Leuk dat iedereen zo enthoasiast aan dit dierenspel is begonnen. Ik moet nu een leeuw hebben in mijn dierentuin, maar ik heb niet genoeg indruk op de WAF gemaakt. En dat is heel erg jammer. Maar ja, al mijn uitdagingen voor die dag maak ik meestal wel af. Wat moet ik doen. Succes en veel plezier iedereen en groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
ik ben ook begonnen. ik zit nu op level 11 en dat zal een tijdje zo blijven totat ik de amazone jungle of savana heb gebouwt. ik heb een heleboel boerderij dieren en mijn winkel puilt werkelijk uit van de dieren. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 124 Prijzenkast:
3
Kassa Medewerker
bij mij als ik mondo zoo opstart staat er altijd de webpagina kan niet worden weergegeven ook als ik op een link klik zou iemand me kunnen helpen? Sory als ik me slecht heb gedragen iemand had mijn profiel gestolen.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
ik ben er ook aan begonnen dit is mijn zoo: Mondo zoo (ik heb toesteming van de crew gekregen om dit bericht te plaatsen) Always look on the bright side of life!