ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo iedereen, Ja, ik ben ook maar begonnen aan mijn Mondo zoo en hij heet heel toepasselijk Larissa en ligt in Napels, waarom in Napels zullen jullie denken. Mijn zus woont in een dorp nabij Napels en ik vond dat wel toepasselijk. Maar ik heb een heleboel ongelukkige dieren en er komen maar weinig gasten en dat vind ik een beetje jammer van het spel en dat je na niveau 8 eigenlijk niet meer door kunt spelen en eigenlijk uitgespeeld bent. Maar ja, speel gewoon door en bouw af en toe was bij. Maar ja, genoeg gezeur en de screens en de link. Allereerst de link van de mijne: http://Laraatje2009.mondozoo.com De screens lukt helaas niet, dus dat los ik wel op en dan plaats ik hem alsnog. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Non-actief lid Berichten: 0 Prijzenkast:
0
Vrijwilliger
Quote (Laraatje2008)
Hallo iedereen, Ja, ik ben ook maar begonnen aan mijn Mondo zoo en hij heet heel toepasselijk Larissa en ligt in Napels, waarom in Napels zullen jullie denken. Mijn zus woont in een dorp nabij Napels en ik vond dat wel toepasselijk. Maar ik heb een heleboel ongelukkige dieren en er komen maar weinig gasten en dat vind ik een beetje jammer van het spel en dat je na niveau 8 eigenlijk niet meer door kunt spelen en eigenlijk uitgespeeld bent. Maar ja, speel gewoon door en bouw af en toe was bij. Maar ja, genoeg gezeur en de screens en de link. Allereerst de link van de mijne: http://Laraatje2009.mondozoo.com De screens lukt helaas niet, dus dat los ik wel op en dan plaats ik hem alsnog. Groetjes van Laraatje
Hoi Larissa.
Ik heb ook last van ongelukkige dieren. Maar hoe kan ik dat oplossen?
Voormalig Crewlid
Directeur
Hallo Sabine, Een betere dierenarts aannemen. Heb ik ook gedaan en niet te veel dieren in een hok doen, dat heb ik namelijk wel en nu zijn ze ongelukkig/ Dus, oppassen geblazen. Mooie dierentuinen hebben jullie, groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 24 Dec 2009, 11:28 | Bericht # 9
Voormalig Crewlid
Directeur
De eerste is heel erg mooi, de tweede laadt niet bij mij, dus even wachten. Kun je gewoon een 2e dierentuin openen zonder dat de eerste verloren gaat. Ben nu bezig met de 3 trekpaarden die ik moet hebben en daarvoor veel LOL krijg. Ben benieuwd of ik het red. Ben wel al bij niveau 9 en moet nu een minicircuit aanleggen. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Ik ben ook op niveau 9 Alleen ik heb een vraagje... Ik heb vandaag 2 schildpadden gekregen van de svetas maar daar had ik geen hok voor... Maar heb ik ze nu nog wel want ik wil ze namelijk wel in mijn zoo zetten dus ik had een hok gemaakt????