Nieuwe berichten  
Startpagina Startpagina

Naar welke oude kinderserie's keek jij graag?
jeffrey
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 14:06 | Bericht # 31   
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast: 0

Curator

@ hananas59, Ja, ik heb het niet vaak gekeken maar ken het wel. Ik keek vroeger ook altijd naar de Mr. Cactus show. Kent iemand die nog? Of de serie de Zevensprong?

Always look on the bright side of life!
Bericht@ hananas59, Ja, ik heb het niet vaak gekeken maar ken het wel. Ik keek vroeger ook altijd naar de Mr. Cactus show. Kent iemand die nog? Of de serie de Zevensprong?

Bericht getypt door - jeffrey
Toegevoegd op 14 Feb 2013 om 14:06
Laraatje2008
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 16:10 | Bericht # 32   
ZTSF Gegevens
Prijzenkast: 10

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 4

Voormalig Crewlid
Directeur

Ja de zevensprong ken ik nog wel en de Mr Cactus show ook nog!!!! Ik keen vroeger al Pipi Langkous en dat programma met een kloddetje rose hier en een kloddertje rose daar!!!Ging over een vrouw in een speelgoedzaak. Opa en oma woonde boven de winkel. De personen werden allemaal door 1 persoon gespeeld!!! Was zeer leuk,. Groetjes van Laraatje

En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
BerichtJa de zevensprong ken ik nog wel en de Mr Cactus show ook nog!!!! Ik keen vroeger al Pipi Langkous en dat programma met een kloddetje rose hier en een kloddertje rose daar!!!Ging over een vrouw in een speelgoedzaak. Opa en oma woonde boven de winkel. De personen werden allemaal door 1 persoon gespeeld!!! Was zeer leuk,. Groetjes van Laraatje

Bericht getypt door - Laraatje2008
Toegevoegd op 14 Feb 2013 om 16:10
hananas59
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 16:11 | Bericht # 33   
ZTSF Gegevens

Kassa Medewerker

@jeffrey oke leuk
als iemand het weer wil zien: http://www.youtube.com/feed/UCuMHEwwT4TIx2kYI9L0en3w/u
het kanaal van de uploader

Bericht@jeffrey oke leuk
als iemand het weer wil zien: http://www.youtube.com/feed/UCuMHEwwT4TIx2kYI9L0en3w/u
het kanaal van de uploader

Bericht getypt door - hananas59
Toegevoegd op 14 Feb 2013 om 16:11
Remeo
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 16:19 | Bericht # 34   
ZTSF Gegevens

ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 3

Kassa Medewerker

Jaja, Mnr Cactusshow, de zevensprong, de familie Knots ect daar keek ik ook naar. Al waren deze eigenlijk NA mijn tijd. De programma's waar ik als kind naar keek waren: Stuif is in, Ren je rot, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, Q&Q, Ivenho, De berenboot, Tita tovenaar, The thunderbirds e.d. Kennen jullie deze programma's?? Waarschijnlijk alleen van horen en zeggen. Jullie ouders kunnen de programma's zeker wel. Ik heb de eerste jaren van mijn leven T.V alleen in ZWART WIT gezien. Hadden alleen NL 1 en2.....later kwam NL 3 erbij :D
Zo'n ouwe knakker ben ik al.

Groetjes, Remeo

Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!

Bericht veranderd door: Remeo - Donderdag, 14 Feb 2013, 16:36
BerichtJaja, Mnr Cactusshow, de zevensprong, de familie Knots ect daar keek ik ook naar. Al waren deze eigenlijk NA mijn tijd. De programma's waar ik als kind naar keek waren: Stuif is in, Ren je rot, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, Q&Q, Ivenho, De berenboot, Tita tovenaar, The thunderbirds e.d. Kennen jullie deze programma's?? Waarschijnlijk alleen van horen en zeggen. Jullie ouders kunnen de programma's zeker wel. Ik heb de eerste jaren van mijn leven T.V alleen in ZWART WIT gezien. Hadden alleen NL 1 en2.....later kwam NL 3 erbij :D
Zo'n ouwe knakker ben ik al.

Groetjes, Remeo

Bericht getypt door - Remeo
Toegevoegd op 14 Feb 2013 om 16:19
Search:

Hosted by uCoz