ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 289 Prijzenkast:
9
Curator
Iedereen herindert zich het nog wel, als klein kind naar tv-series kijken al Zwiebertje, De Fabeltjeskrant of Bassie & Adriaan! Dat zijn er nog maar een paar, er zijn nog veel meer! En waar keek jij het liefst naar in de jaren 60, 70, 80 en 90! Dit topic is dus bedoeld om te kijken wat iedereen leuk vond en om herrinderingen naar boven te halen!~ Dus zeg maar wat jij een leuke oude kinderserie vond en wat zeker terug moeten komen!
Frank (TigerKeeper)
Laat gerust een reactie achter!
Start a revolution, start a comeback!~I'm back, In black!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja goede vraag. Ik vond altijd wel de fabelkrant goed en de smurfen, daar keek ik ook altijd naar. Of de Fregels!! Dat vond ik ook een leuke serie. Ik vind eigenlijk dat Miami Vice ook weer terug mag komen, maar ja die acteurs zijn te oud geworden en zie ik niet meer de stunts van tegenwoordig doen. Maar dat vond ik ook altijd mooi die stunt. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 26 Prijzenkast:
0
Parkeerhulp
Ik heb naar de fabeltjeskrant, zwiebertje, en ja zuster, nee zuster gekeken toen ik jong was. Ik weet niet, of ik deze programma's nu nog leuk zal vinden na zoveel jaren.
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 195 Prijzenkast:
3
Member van het Seizoen
Verzorger
maar een paar. alfred J kwak,de fabeltjeskrant en donald duck en micky mouse maar die zitten in hetzelfde progama. meer niet. Ik ben er weer... Kijken hoe lang het duurt