Naar welke oude kinderserie's keek jij graag?
IK
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 16:42 | Bericht # 11
ZTSF Gegevens
Groep: Actief lid
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
-Veel Cartoon Network -Shin Chan -Beugelbekkie -Pokemon Helaas zit Cartoon Network niet bij onze nieuwe provider (same for Nick Hits)
Bericht -Veel Cartoon Network -Shin Chan -Beugelbekkie -Pokemon Helaas zit Cartoon Network niet bij onze nieuwe provider (same for Nick Hits) Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 16:42
hananas59
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 20:30 | Bericht # 12
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
-pokemon -noah's eiland dat was het zo'n beetje keek niet veel TV nu nog steeds niet
Bericht -pokemon -noah's eiland dat was het zo'n beetje keek niet veel TV nu nog steeds niet Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 20:30
Jeweetwelwie
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 20:45 | Bericht # 13
ZTSF Gegevens
Groep: Technisch medewerker
Prijzenkast:
20
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Winnaar ZTSF Awards 2012
Directeur
@ IK , Haha Beugelbekkie is nog steeds cool! Het komt af en toe weer bij Disney XD. @ hananas59 , Noah's eiland ken ik niet. Wat is dat voor iets? Wel leuk zo leer je weer iets nieuws Groetjes, Jeweetwelwie
Bericht @ IK , Haha Beugelbekkie is nog steeds cool! Het komt af en toe weer bij Disney XD. @ hananas59 , Noah's eiland ken ik niet. Wat is dat voor iets? Wel leuk zo leer je weer iets nieuws Groetjes, Jeweetwelwie Bericht getypt door - Jeweetwelwie Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 20:45
Cheeta7
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 21:43 | Bericht # 14
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Horeca Medewerker
-De Smurfen -Samson en Gert -Noah's eiland @ Jeweetwelwie , Dat was zo'n eiland dat dreef op zee en een ijsbeer dat er de baas over was (als ik het nu zo hoor klinkt het echt verschrikkelijk dom maar toen was het leuk )
Bericht -De Smurfen -Samson en Gert -Noah's eiland @ Jeweetwelwie , Dat was zo'n eiland dat dreef op zee en een ijsbeer dat er de baas over was (als ik het nu zo hoor klinkt het echt verschrikkelijk dom maar toen was het leuk ) Bericht getypt door - Cheeta7 Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 21:43
IK
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 21:46 | Bericht # 15
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Quote (Jeweetwelwie )
Haha Beugelbekkie is nog steeds cool! Het komt af en toe weer bij Disney XD.
Wa? Ik kijk dat best veel en het is er nooit op xD Jetix>FoxKids>Disney XD voeg ik hier nog ff aan toe.
Bericht Quote (Jeweetwelwie )
Haha Beugelbekkie is nog steeds cool! Het komt af en toe weer bij Disney XD.
Wa? Ik kijk dat best veel en het is er nooit op xD Jetix>FoxKids>Disney XD voeg ik hier nog ff aan toe.Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 21:46
wollykonijn
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 21:46 | Bericht # 16
ZTSF Gegevens
Groep: Designer
Prijzenkast:
1
Onderdirecteur
Ik keek ook chinchan en al die dingen en nu kijk ik vaak animal planet of disney XD Vind de pair of king te gek,xD
Onze team site registreer je en houd het regelmatig in de gaten voor download's: Zt2 signteam
Bericht Ik keek ook chinchan en al die dingen en nu kijk ik vaak animal planet of disney XD Vind de pair of king te gek,xD Bericht getypt door - wollykonijn Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 21:46
Kit_Fisto
Datum: Vrijdag, 07 Sep 2012, 21:55 | Bericht # 17
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
1
ZTAO
Credits: 0
Reputatie: 2
Curator
Mijn zusje kijkt altijd sponsbob. Dus ik kijk altijd mee xD.. Ik keek altijd. Sponsbob Timmy teurner of zo xD... En andere nickelodeon progamas.. Ook keek ik naar pokemon. Mijn favo progama op animal planet is dat progama van zon man die in australie woont en haast elke dieren heeft die in australie voorkomen. Geweldig progama. Helaas komt het niet meer
kijk in Dierenpark arts trade voor veel nieuwe dieren! :D
Bericht Mijn zusje kijkt altijd sponsbob. Dus ik kijk altijd mee xD.. Ik keek altijd. Sponsbob Timmy teurner of zo xD... En andere nickelodeon progamas.. Ook keek ik naar pokemon. Mijn favo progama op animal planet is dat progama van zon man die in australie woont en haast elke dieren heeft die in australie voorkomen. Geweldig progama. Helaas komt het niet meer Bericht getypt door - Kit_Fisto Toegevoegd op 07 Sep 2012 om 21:55
IK
Datum: Zaterdag, 08 Sep 2012, 14:10 | Bericht # 18
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
3
Onderdirecteur
Ik kijk nog steeds heel veel Disney XD en Nickelodeon, en Monkey Planet (ofzo) op Animal Planet is ook leuk!
Bericht Ik kijk nog steeds heel veel Disney XD en Nickelodeon, en Monkey Planet (ofzo) op Animal Planet is ook leuk! Bericht getypt door - IK Toegevoegd op 08 Sep 2012 om 14:10
hananas59
Datum: Zaterdag, 08 Sep 2012, 21:39 | Bericht # 19
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
Cheeta ik vond het een super programma het meeste kun je gelukkig nog terugkijken op youtube
Bericht Cheeta ik vond het een super programma het meeste kun je gelukkig nog terugkijken op youtube Bericht getypt door - hananas59 Toegevoegd op 08 Sep 2012 om 21:39
kroko72
Datum: Maandag, 01 Okt 2012, 16:27 | Bericht # 20
ZTSF Gegevens
Prijzenkast:
0
Kassa Medewerker
niels hogason en barbabapapas of zoiets
klik op de banner om bij mijn trade-center komen
Bericht niels hogason en barbabapapas of zoiets Bericht getypt door - kroko72 Toegevoegd op 01 Okt 2012 om 16:27