Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 14:06 | Bericht # 31
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 281 Prijzenkast:
0
Curator
@ hananas59, Ja, ik heb het niet vaak gekeken maar ken het wel. Ik keek vroeger ook altijd naar de Mr. Cactus show. Kent iemand die nog? Of de serie de Zevensprong? Always look on the bright side of life!
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 16:10 | Bericht # 32
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 1330 Prijzenkast:
10 ZTAOCredits:0Reputatie:4
Voormalig Crewlid
Directeur
Ja de zevensprong ken ik nog wel en de Mr Cactus show ook nog!!!! Ik keen vroeger al Pipi Langkous en dat programma met een kloddetje rose hier en een kloddertje rose daar!!!Ging over een vrouw in een speelgoedzaak. Opa en oma woonde boven de winkel. De personen werden allemaal door 1 persoon gespeeld!!! Was zeer leuk,. Groetjes van Laraatje En 27 april 2012 mijn grote dag, trouwen!!
Datum: Donderdag, 14 Feb 2013, 16:19 | Bericht # 34
ZTSF Gegevens Groep: Actief lid Berichten: 64 Prijzenkast:
0 ZTAOCredits:0Reputatie:3
Kassa Medewerker
Jaja, Mnr Cactusshow, de zevensprong, de familie Knots ect daar keek ik ook naar. Al waren deze eigenlijk NA mijn tijd. De programma's waar ik als kind naar keek waren: Stuif is in, Ren je rot, Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer, Q&Q, Ivenho, De berenboot, Tita tovenaar, The thunderbirds e.d. Kennen jullie deze programma's?? Waarschijnlijk alleen van horen en zeggen. Jullie ouders kunnen de programma's zeker wel. Ik heb de eerste jaren van mijn leven T.V alleen in ZWART WIT gezien. Hadden alleen NL 1 en2.....later kwam NL 3 erbij Zo'n ouwe knakker ben ik al.
Groetjes, Remeo Getrouwd, 1 dochter, havenbeambte en gek op ZT !!!!
Bericht veranderd door: Remeo - Donderdag, 14 Feb 2013, 16:36